WÓZEK NA WĄŻ
easyRoll plus
Pełen sukces przy minimalnym wysiłku:
easyRoll plus -- DOKŁADNIE, PORĘCZNIE I WYDAJNIE
Wygodna prowadnica węża umożliwia kontrolę równego zwijania węża: bez brudzenia rąk. Duże koła dla wygodnego przemieszczania na nierównościach i na równym podłożu. Uchwyt dla zraszacza, pistoletu zraszającego lub lancy zraszającej. Króciec zapobiegający wyciekaniu wody po zakończeniu podlewania. Skośne podłączenie węża zapobiegające zginaniu i skręcaniu się węża. Obrotowe podłączenie przyłącza zapobiega skręcaniu się węża nawadniającego przy rozwijaniu i zwijaniu. Składane ramię w górnej części uchwytu umożliwia łatwe nawijanie w pozycji stojącej: bez niewygodnego schylania się. Posiada praktyczny schowek do przechowywania małych elementów.
18 lat gwarancji na wąż!!!
Umożliwia zwijanie węża w pozycji stojącej - bez niewygodnego schylania się!
Wąż zwija się automatycznie warstwa po warstwie - bez brudzenia rąk!
Extra duże i szerokie koła zapewniają wygodne przemieszczanie zarówno po nierównościach jak po równym podłożu!
ZESTAW ZAWIERA:
1 x wózek na wąż easyRoll plus
1 x wąż Comfort SkinTech 1/2" 20m - 18 lat gwarancji na wąż!!!
1 x Comfort pistolet zraszający
3 x szybkozłącze 1/2"
1 x szybkozłącze ze stopem 1/2"
1 x przyłącze kranowe 1"
1 x przyłącze kranowe 1/2"
1 x adapter 1" do 3/4"
TYLKO U NAS MASZ 100% PEWNOŚCI ZE KUPUJESZ ORYGINAŁ!!!
UWAGA!!!
Na życzenie klienta wystawiamy FAKTURĘ VAT, w innym przypadku klient otrzymuje PARAGON fiskalny!!!
PAMIĘTAJ!!!
Zawsze żądaj od sprzedawcy dokumentu zakupu, wówczas bedziesz pewien, że towar który kupiłeś jest ORYGINALNY, nie pochodzi z kradzieży i posiada POLSKĄ gwarancję!!!
W dniu zakupu zostanie wystawiona gwarancja na okres 24 miesięcy (przy sprzedaży konsumenckiej) i na 12 miesięcy w pozostałych przypadkach, która respektowana jest na terenie całej Polski w autoryzowanych serwisach.
PAMIĘTAJ!!!
Firma EXOFLORA przed wysyłką, każdy wysyłany towar dokładnie sprawdza (czy nie jest uszkodzony i jego kompletację). Po dostarczeniu paczki przez kuriera i po podpisaniu odbioru masz prawo otworzyć paczkę przy kurierze, obejrzeć przesyłkę i w razie stwierdzenia jakiś uszkodzeń, pęknięć, potłuczeń lub braku jakiś części sporządzić bezpośrednio przy kurierze PROTOKUŁ SZKODOWY!!! Tylko po sporządzeniu takiego protokołu przez odbierającego i podpisaniu go przez kuriera(czytelnie Imię i Nazwisko), firma EXOFLORA będzie respektowała reklamację z tytułu braków w przesyłce, pęknięć czy uszkodzeń towaru.
Więcej informacji:
0693-[zasłonięte]-106
[zasłonięte]@exoflora.pl