tel. kom: 665-
Priorytetowa: b.d.
Kurier: b.d.
ZE WZGLĘDU NA DUŻY GABARYT PRODUKTU ZALECA SIĘ KONTAKT W CELU USTALENIA SZCZEGÓŁÓW DOSTARCZENIA !!!
1. AUKCJA1.1 Przed dokonaniem zakupu uprasza się o sprawdzenie dostępności towaru którym są Państwo zainteresowani. Podyktowane jest to faktem, że prowadzimy równolegle sprzedaż stacjonarną w naszym punkcie handlowym w Starogardzie Gdańskim
1.2 Zastrzegamy sobie możliwość niezrealizowania transakcji ze względu na okoliczności od nas niezależne wynikające z dynamicznie zmieniających się stanów magazynowych, obsługi kurierskiej lub braku komunikacji z osobą zakupującą.
1.3 W sytuacji gdy nie określono kosztów transportu zakupionego towaru należy przed dokonaniem zakupu skontaktować się i określić wysokość należnej kwoty.
1.4 Potwierdzeniem zaistnienia umowy kupna-sprzedaży jest dowód w postacie paragonu fiskalnego lub faktury VAT (na wyraźne życzenie kupującego)
1.5 W przypadku gdy kupujący życzy sobie otrzymać fakturę VAT, a uprzednio o to nie wnosił, ma taką możliwość w terminie do 7 dni kalendarzowych, w których to powinien dosłać otrzymany paragon fiskalny do siedziby sprzedającego.
2. PŁATNOŚĆ2.1 Jedyną dopuszczalną formą płatności na naszych aukcjach jest przedpłata. W związku z licznymi przypadkami nie odbierania przesyłek nie wysyłamy paczek za pobraniem.
2.2 Podstawą do dokonania płatności są poniższe dane. Kwotę należną wraz z kosztami wysyłki prosimy przelać na wg poniższych danych:
Odbiorca: COLOSEO
Adres odbiorcy: Kanałowa 1
83-200 Starogard Gdański
Konto: BPH o/ STAROGARD
42 1060 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0760060 [zasłonięte] 013030
Tytuł: <nick><numer aukcji>
3. WYSYŁKA3.1 Podstawą do nadania przesyłki jest zaksięgowanie na naszym koncie całej należnej kwoty wraz z kosztami wysyłki.
3.2 Wysyłki realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz UPS Polska.
3.3 Deklarujemy, iż pakowane przez nas przedmioty są w stanie nieuszkodzonym do momentu przekazania ich operatorom pocztowym bądź kurierskim. Wszelkie wątpliwości dotyczące stanu doręczanej przesyłki prosimy niezwłocznie przedstawiać osobie doręczającej. Jest to jedyna możliwa droga reklamowania uszkodzeń powstałych w transporcie. Zaleca się otworzenie paczek w obecności doręczającego.
4. REKLAMACJE i ZWROTY4.1 Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa kupujący ma prawo zwrotu zakupionego towaru w stanie nienaruszonym (oryginalnie zapakowanym, nie noszącym śladów użytkowania) w terminie do 10dni od daty jego otrzymania. Chęć taką należy uprzednio zgłosić sprzedającemu w celu usprawnienia podjęcia przesyłki.
4.2 Zwrotu dokonuje klient na własny koszt. Istnieje możliwość skorzystania z naszych preferencyjnych warunków współpracy z UPS Polska po uprzednim kontakcie.
4.3 Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Próba doręczenia takiej przesyłki będzie skutkowała odmową przyjęcia i dodatkowymi kosztami dla osoby nadającej.
4.4 Wszelkie reklamacje wynikające z uszkodzeń w czasie transportu winny być zgłaszane osobom odpowiedzialnym za doręczenie. Istnieje możliwość ubezpieczenia wysyłek w celu usprawnienia procedury odszkodowawczej.
4.5 Reklamacje dotyczące niezgodności w stanach ilościowych bądź jakościowych zakupionych przedmiotów prosimy zgłaszać niezwłocznie drogą mailową bądź telefoniczną sprzedawcy.
4.6 Jeśli okaże się możliwym doprowadzenie do stanu zgodności z umową zakupionego towaru bez konieczności wysyłki towaru, sprzedawca zobowiązuje się na własny koszt dostarczyć brakujące bądź niezgodne elementy kupującemu.
4.7 W przypadku gdy zakupiony przedmiot którego dotyczy zgłoszenie niezgodności towaru z umową wymaga zwrotu do sprzedawcy, klient pokrywa koszty wysyłki towaru do sprzedającego, ten zaś pokrywa koszty wysyłki zwrotnej.
4.8 Podstawą zgłoszenia "reklamacji" jest posiadanie dowodu zakupu, na bazie którego kupującemu przysługuje 24 miesięczny okres możliwość zgłaszania wszelkich zaistniałych niezgodności.
4.9 W myśl obowiązujących przepisów sprzedający zobowiązuje się do poinformowania kupującego o sposobie rozstrzygnięcia reklamacji w terminie 14 dni o daty otrzymania reklamowanego produktu bądź otrzymania informacji o zaistniałych niezgodnościach (jeśli nie następuje wysyłka zwrotna towaru). wraz z poprawnie wypełnionym formularzem zgłoszeniowym (dostarczanym na wniosek kupującego).
5. INNEWe wszystkich innych przypadkach nie określonych regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.