ENCLAVE
ZAKON KRAŃCA ZIEMI
SZYBKA WYSYŁKA
ZAPRASZAMY DO NASZEGO SKLEPU W GALERII URSYNÓW
PRZY METRZE NATOLIN
Enclave Zakon Krańca Świata. Dwunastu przywódców religijnych zwanych Mistrzami Blasku osiągnęło ogromne wpływy i wielu wyznawców, aby w noc przesilenia niespodziewanie wywołać koniec świata, dokładnie według przepowiedzianych przez siebie reguł.
Właściwie stało się wszystko, co ludzie byli w stanie sobie wyobrazić. W trakcje tego dramatycznego spektaklu Mistrzowie Blasku odsiewali ziarno od plew. Zabierali wybranych, żeby zbudować im nowe, miłe piekiełko w wyższym wymiarze – gdzieś w przedsionku zaświatów. Nie wiadomo, jak zdołali się tam dostać oraz w jaki sposób nauczyli się wpływać na rzeczywistość. Pewne jest tylko to, że odpowiednią moc uzyskali dzięki ścisłej współpracy.
Koniec świata panów mądrali nie był tak perfekcyjny, jak można było się tego spodziewać. Wkrótce okazało się, że niektórzy ludzie pozostawieni własnemu losowi na zgliszczach minionego świata potrafią przenikać do rzeczywistości Mistrzów Blasku. Może moc, którą tchnęli oni w świat, żeby go zniszczyć, zostawiła jakiś trwały ślad? A może przejście na drugą stronę wcale nie jest takie trudne? Pierwszym człowiekiem, który odkrył u siebie te niezwykłe zdolności, był Jonas Arvani. Niedługo potem przekonał się, że nie jest jedyny i założył gildię.
Zdolność dokonywania abordaży, to znaczy skoków w wyższy wymiar, w którym Mistrzowie Blasku zbudowali swoją kaleką utopię, stała się wkrótce wielkim biznesem. Gildia miała twarde zasady, którym nie każdy mógł podołać. Zaczęły powstawać konkurencyjne ugrupowania, mniej sprawne i mniej uczciwe. Zadaniem pozyskiwaczy szkolonych w gildii grabieżców jest wykradanie z enklawy Mistrzów Blasku wynalazków i urządzeń, zyskujących w zrujnowanym świecie rangę artefaktów. Najcenniejszymi pryzami, jakie można wynieść z abordażu, są schematy budowy ,wprowadzenie urządzeń, pozwalające odtworzyć daną rzecz, tak aby znów mogła ona służyć ludziom. Szersze ,informacje na temat omawianego świata można znaleźć w książce Mai Lidii Kossakowskiej pt. Zakon Krańca Świata, na podstawie której powstała gra.
W trakcie rozgrywki, która trwa maksymalnie 6 tur, gracze będą:
-
poprawiać kondycję fizyczną i psychiczną swojego pozyskiwacza
-
ulepszać wyposażenie maszyny do skoków (sarkofag i sezam)
-
kupować przedmioty umożliwiające ominięcie pułapek
-
kupować niezbędne medykamenty, aby odzyskać zdrowie psychiczne i fizyczne
-
wykonywać abordaże do Enklawy Mistrzów Blasku dla zdobycia cennego pryzu oraz wiedzy
-
wykonywać zlecenia dla Pasterza bez ponoszenia ryzyka, lecz z mniejszymi korzyściami
-
udawać się do Wyroczni celem podejrzenia swojej przyszłości oraz przejęcia inicjatywy w kolejnej turze
-
korzystać z kart na ścieżce Ku Drzewu, będących główną osią prowadzącą do zwycięstwa
Celem gry jest zostanie wybrańcem mistycznego Drzewa. Wygrywa osoba, która zgromadzi największą liczbę punktów zwycięstwa lub cztery żetony Drzewa.
W Zakon Krańca Świata może grać od dwóch do czterech osób. Czas rozgrywki uzależniony jest od liczby graczy. Jedna partia trwa mniej więcej dwie godziny.
ZAWARTOŚĆ OPAKOWANIA:
-
plansza do gry
-
instrukcja
-
4 karty poszukiwaczy
-
18 kart pułapek
-
18 kart pryzmatów
-
12 kart kantorka u Gilzdy
-
18 kart misji w Enclawie
-
34 kart Placu Noży
-
15 kart Drzewa
-
24 kart akcji (po 6 dla gracza)
-
30 żetonów wiedzy
-
4 żetony Synchronu
-
10 żetonów Drzewa
-
5 żetonów fazy inicjatywy
-
4 żetony przygotowania skoku
-
4 żetony likwidacji poziomów krytycznych
-
60 żetonów pieniędzy
-
znacznik tury
-
5 drewnianych znaczników Drzewa
-
1 drewniany znacznik tury
-
4 komplety 13 drewnianych znaczników gracza w różnych kolorach
Warto wiedzieć:
Wiek | 12+ |
Liczba graczy | 2-4 |
Czas gry | 120 minut |
Instrukcja | polska |
Wydanie | polskie |