Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Gamestorming. Gry biznesowe dla innowatorów

14-07-2012, 17:49
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 79 zł     
Użytkownik ksiegarniainter
numer aukcji: 2396013163
Miejscowość Cekcyn
Wyświetleń: 15   
Koniec: 03-07-2012 21:03:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

"Odwieczny problem: potrzeba innowacyjności. Nareszcie mamy rozwiązanie: Gamestorming. Gry biznesowe dla innowatorów. Ta błyskotliwa, dowcipna i praktyczna książka mobilizuje do myślenia i pobudza kreatywność. A to wszystko za pomocą rzeczy, które już teraz znajdują w twojej szafce w biurze!".

Daniel H. Pink, autor Drive i A Whole New Mind



"Gamestorming odmieni sposób, w jaki zbierasz pomysły i jednoczysz zespół. Przejście od burzy mózgów do praktycznych ćwiczeń przyniesie efekty, o jakich nawet nie śniłeś".

Nancy Duarte, dyrektor zarządzająca Duarte Design, autorka Slide:ology i Resonate



Wspaniałe rzeczy nie dzieją się w próżni. Stworzenie przestrzeni do kreatywnego myślenia i innowacyjności może okazać się ogromnym wyzwaniem. Jak tego dokonać w swojej firmie? Odpowiedź może cię zaskoczyć: poprzez gry biznesowe.

Autorzy książki prezentują narzędzia i techniki stosowane przez innowacyjnych profesjonalistów, których podwładni potrafią współpracować i dokonywać wielkich rzeczy. Gamestorming to unikatowy zestaw ponad 80 gier, które pomagają przełamywać bariery oraz zachęcają do angażowania się i kreatywnego myślenia, a jednocześnie pomagają organizować pracę w firmie. Dzięki tej publikacji dowiesz się, jak:

  • zażegnać konflikt i zwiększyć zaangażowanie pracowników dzięki grom zorientowanym na zespół,
  • poprawić współpracę i komunikację dzięki technikom myślenia wizualizacyjnego,
  • pogłębić wzajemne zrozumienie przez wcielanie się w role klienta i użytkownika,
  • skracać spotkania i sprawiać, że staną się bardziej produktywne,
  • zidentyfikować źródło problemu i odkryć drogi prowadzące do jego rozwiązania.