Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Gamedec - gra neoplanszowa - Warszawa Centrum

09-07-2015, 1:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 125 zł     
Użytkownik StrefaMTG
numer aukcji: 5434565628
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 17   
Koniec: 09-07-2015 01:25:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 2.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wszystkie sprzedawane produkty posiadamy fizycznie w sklepie, więc nie trzeba potwierdzać dnia i godziny odbioru towaru.

W drugiej połowie XXII wieku doszło do paradoksu: rzeczywistość, czyli normalny reistyczny świat, przestała być tak nazywana. Zyskała miano „Realium”, jakby była tylko jedną z licznych propozycji oferowanych przez Sieć.

Mimo globalnego technologicznego rozmachu człowiek stracił panowanie nad planetą: jego wrogiem stał się agresywny ekosystem. Niebezpieczna stała się flora, fauna i klimat. Ludzie schronili się w miastach-klatkach: gigantycznych megapoliach utrzymujących stabilny klimat dzięki potężnym barierom grawitacyjnym. Ciągi komunikacyjne poza miastami i obszary turystyczne są ogradzane barierami ABB (Anti Bios Barriers). Przebywanie poza nimi jest skrajnie niebezpieczne i mogą tam wkraczać tylko wyspecjalizowane oddziały Out-Rangers.

Nikogo to jednak nie martwi, bo prawdziwe życie zdaje się kwitnąć poza Realium...

Światy wirtualne osiągnęły wysoki poziom skomplikowania technologicznego i społecznego. Są tysiące gier, wirtualnych przestrzeni o zróżnicowanej stylistyce i klimacie, w których ludzie chętnie spędzają wolne chwile. W Sieci przybywa także osób, dla których Światy Sensoryczne są prawdziwym domem, w wyniku wyboru lub przymusu - to zoeneci. Ich jedynymi łącznikami ze światem organików są mózgi zawieszone w netombach lub ciała sztucznie utrzymywane przy życiu. Wirtualia zamieszkują też rzesze diginetów, czyli skomplikowanych sztucznych inteligencji, których świadomości zapisane są w syntetycznych mózgach. Chociaż ich psychiki zostały stworzone przez człowieka, formalnie i praktycznie cyfrowi ludzie nie różnią się niczym od zoenetów.

Cień na tę cyfrową utopię rzuca seria awarii - z początku zróżnicowanych i pozornie niepowiązanych ze sobą, z czasem jednak przyjmujących bardziej globalny charakter. Korporacyjni i rządowi specjaliści podejrzewają, że anomalie są efektem działań zorganizowanej grupy hakerów. Kto za nią stoi?

Na to pytanie będą próbowali odpowiedzieć Gamedecy - specjaliści od wirtualnych tajemnic. Każdy z nich ma inną motywację i własne metody działania, jednak podczas śledztwa ich drogi z pewnością się złączą. Czy będą w stanie rozwiązać zagadkę i powstrzymać cyfrowych terrorystów, zanim Sieć zostanie sparaliżowana?


Gamedec to planszowa gra przygodowa osadzona w cyberpunkowym świecie wykreowanym przez pisarza science-fiction - Martina Ann* w sadze „Gamedec”. Gracze wcielają się w gamedeców – detektywów prowadzących śledztwa w wirtualnych światach: Deep Past World, Crying Guns, Dream Space i innych. Rozgrywka skupia się na walce ze wspólnym zagrożeniem, jednak każdy z gamedeców pracuje na własną rękę – detektywi mogą współpracować, wchodzić sobie w drogę lub uczestniczyć w całkowicie niezależnym wyścigu do zwycięstwa.

Liczba graczy: 2-6 osób
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok. 75 minut

Producent: cdp.pl
Pasujące protektory: Brak danych

Wydanie: polskie
Instrukcja: polska

Zawartość pudełka:
- plansza
- 10 pionków gamedeców
- 7 podstawek do pionków
- 10 kart gamedeców
- 72 żetony do oznaczania Umiejętności, Ran i Reputacji
- 140 żetonów Poszlak/Zobowiązań
- 24 Kart Ekwipunku
- 100 Kart Zadań
- 16 Kart Zleceń Korporacyjnych
- 30 żetonów Kredytów
- 14 Znaczników Lagów
- Znacznik Celu
- Znacznik Zagrożonej Korporacji
- Znacznik Rozpoczynającego Gracza
- 12 Kart Scenariuszy
- 10 Kart Terroru
- 10 Karty Finału
- 2 kostki sześcienne
- instrukcja (40 stron, 290x290 mm)
- pudełko