GAMEBOOK to zupełnie nowatorski projekt. Wydanie to zawiera publikację książkową oraz pełną wersję gry. W serii GAMEBOOK znajdziesz tylko najlepsze, cieszące się największym powodzeniem hity!
Spellforce II: Shadow Wars to druga część udanego połączenia gatunków cRPG i strategii w konwencji fantasy. Podobnie jak w pierwszej odsłonie, wykonujemy tu różnego rodzaju zadania, rozwijając przy okazji bohatera i prowadzimy do boju armie przeróżnych monstrów i stworzeń. Konflikt, który przyniosły ze sobą magiczne Cienie, spowodował rozbicie wśród Mrocznych Elfów i na pięć lat pogrążył ich ojczyznę w wojnie domowej. Te zamieszki nie są już tylko wewnętrzną sprawą - ich macki sięgają daleko poza granice kraju. W Eo powstała nowa potęga, zagrożenie, którego cień powoli zaczyna ogarniać cały świat i wystawia na próbę odwieczne sojusze.
SpellForce II: Dragon Storm to pierwszy oficjalny dodatek do Spellforce II: Shadow Wars. Rozszerzenie wprowadza nową kampanię z interesującą fabułą, kolejną frakcję konfliktu (Shaikan), bardziej rozbudowany system questów oraz wiele nowych map do rozgrywek w trybach Multiplayer i Free Game. Historia zawarta w Smoczej Burzy raczej nie napawa graczy nadmiernym optymizmem. Ludność zamieszkująca wyspiarską krainę Eo ma gigantyczny problem – magiczne portale, będące jedynym środkiem transportu między wyspami, powoli tracą moc i w niemal każdym momencie mogą ulec całkowitemu zniszczeniu, w konsekwencji fundując mieszkańcom odseparowanych wysepek śmierć z głodu i pragnienia. Główny wątek fabularny został ujęty w pełnej, składającej się w sumie z 11 map kampanii, która harmonijnie kontynuuje historię opowiedzianą w Shadow Wars.
SpellForce 2: Faith in Destiny to drugie oficjalne rozszerzenie do Spellforce 2: Shadow Wars. Wraz z dodatkiem Faith in Destiny do rąk graczy oddana została zupełnie nowa kampania dla pojedynczego gracza. Gracz wraz z rozwojem fabuły odwiedzi nie tylko wcześniej poznane już lokacje, ale również otrzyma niepowtarzalną okazję dokładnego zbadania nowych obszarów. Czekają tam na niego liczne niebezpieczeństwa w postaci wrogów, w tym kilku nowych, oraz zastawionych przez nich pułapek.