Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GAME PHYSICS ENGINE DEVELOPMENT Ian Millington

11-02-2015, 3:34
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 285.60 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4985340718
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 3   
Koniec: 11-02-2015 03:37:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68705, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>90321, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>41083, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>38197, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>49391, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68705, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>90321, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>41083, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>38197, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>49391

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Game Physics Engine Development: How to Build a Robust Commercial-Grade Physics Engine for your Game

GAME PHYSICS ENGINE DEVELOPMENT Ian Millington

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Ian Millington
Language: English
Publisher: CRC Press
Publication Date: 9 Sep 2010
Dimensions: 19 x 2.5 x 23.4 cm
Format: Paperback
Pages: 552
Condition: NEW
Product_ID: A1BCD19768

 

 

Physics is really important to game programmers who need to know how to add physical realism to their games. They need to take into account the laws of physics when creating a simulation or game engine, particularly in 3D computer graphics, for the purpose of making the effects appear more real to the observer or player.The game engine needs to recognize the physical properties of objects that artists create, and combine them with realistic motion. The physics ENGINE is a computer program that you work into your game that simulates Newtonian physics and predict effects under different conditions. In video games, the physics engine uses real-time physics to improve realism. This is the only book in its category to take readers through the process of building a complete game-ready physics engine from scratch. The Cyclone game engine featured in the book was written specifically for this book and has been utilized in iPhone application development and Adobe Flash projects. There is a good deal of master-class level information available, but almost nothing in any format that teaches the basics in a practical way.The second edition includes NEW and/or revised material on collision detection, 2D physics, casual game physics for Flash games, more references, a glossary, and end-of-chapter exercises. The companion website will include the full source code of the Cyclone physics engine, along with example applications that show the physics system in operation.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 GAME CODING COMPLETE Mike McShaffry

 GAME ENGINE ARCHITECTURE Jason Gregory

 MATHEMATICS FOR 3D GAME PROGRAMMING AND ...

 REAL-TIME COLLISION DETECTION Christer Ericson

 ARTIFICIAL INTELLIGENCE FOR GAMES Millington

 GAME PHYSICS David Eberly