Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GAME PHYSICS David Eberly

11-02-2015, 4:07
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 529.20 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4985356897
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 2   
Koniec: 11-02-2015 04:14:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>14048, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>10777, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37490, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>43319, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48647, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>14048, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>10777, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37490, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>43319, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48647

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Game Physics

GAME PHYSICS David Eberly

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: David H. Eberly
Language: English
Publisher: CRC Press
Publication Date: 4 May 2010
Dimensions: 19 x 4.1 x 23.4 cm
Format: Hardcover
Pages: 944
Condition: NEW
Product_ID: A1BC749034

 

 

Create physically realistic 3D Graphics environments with this introduction to the ideas and techniques behind the process. Author David H. Eberly includes simulations to introduce the key problems involved and then gradually reveals the mathematical and physical concepts needed to solve them. He then describes all the algorithmic foundations and uses code examples and working source code to show how they are implemented, culminating in a large collection of physical simulations. The book tackles the complex, challenging issues that other books avoid, including Lagrangian dynamics, rigid body dynamics, impulse methods, resting contact, linear complementarity problems, deformable bodies, mass-spring systems, friction, numerical solution of differential equations, numerical stability and its relationship to physical stability, and Verlet integration methods. This book even describes when real physics isn't necessary - and hacked physics will do.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 REAL-TIME COLLISION DETECTION Christer Ericson

 REAL-TIME RENDERING Haines

 INTRODUCTION TO 3D GAME PROGRAMMING Frank Luna

 ARTIFICIAL INTELLIGENCE FOR GAMES Millington

 ESSENTIAL MATHEMATICS FOR GAMES AND INTERACTIVE...

 GAME PHYSICS ENGINE DEVELOPMENT Ian Millington