Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GAME CHARACTER MODELING AND ANIMATION WITH 3DS MAX

23-06-2014, 4:07
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 161.70 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4270225222
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 10   
Koniec: 23-06-2014 04:05:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>56044, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>08097, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12274, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>74223, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>08580, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>56044, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>08097, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12274, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>74223, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>08580

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Game Character Modeling and Animation with 3ds Max

GAME CHARACTER MODELING AND ANIMATION WITH 3DS MAX

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Yancey Clinton
Language: English
Publisher: Focal Press
Publication Date: 12 Oct 2007
Dimensions: 1.9 x 18.8 x 23.1 cm
Format: Paperback
Pages: 360
Condition: NEW
Product_ID: AB4ADA9785

 

 

This book takes you step-by-step through the process of creating a playable 3D character using 3DS Max.

Offering a complete overview of the 3D real-time character asset creation pipeline. Yancey Clinton will take you through the five major subjects used in the asset pipeline:
1. 3D modeling, including techniques specifically for both the body and head.
2. Unwrapping a model, which is one of the most misunderstood processes.
3. An overview of creating textures for your Unwrapped chararacter using Photoshop.
4. Rigging or Skinning a Character, using the industry standard Character Studio 4.
5. 'How to make your character move' with an overview of game animation and deeper into Character Studio.

But it doesn't end there! Yancey also shows you the final step; how to actually put the model into the Unreal editor and compile it for play in Unreal Tournament.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 AUTODESK 3DS MAX 2014 ESSENTIALS Derakhshani

 AUTODESK 3DS MAX 2013 BIBLE Kelly Murdock

 3D MASTERCLASS: SWORDMASTER IN 3DS MAX AND ZBRUSH

 3DS MAX MODELING FOR GAMES: VOL. 1 Andrew Gahan

 3DS MAX MODELING FOR GAMES: VOL. 2 Andrew Gahan

 DRAWING BASICS AND VIDEO GAME ART Chris Solarski