Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GAME CHANGERS: THE EVOLUTION OF ADVERTISING

17-02-2014, 14:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 345.45 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 3895414560
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 17-02-2014 10:48:53

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2013
Kondycja: bez śladów używania
Język: angielski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28982, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>16990, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37337, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>74489, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65452, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28982, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>16990, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37337, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>74489, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65452

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Game Changers: The Evolution of Advertising

GAME CHANGERS: THE EVOLUTION OF ADVERTISING

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Peter Russell, Senta Slingerland
Language: English
Publisher: Taschen GmbH
Publication Date: 20 Jun 2013
Dimensions: 32.2 x 25.8 x 3.2 cm
Format: Hardcover
Pages: 312
Condition: NEW
Product_ID: CDC[zasłonięte]65452

 

 

Where great ideas come to roar
The campaigns that changed the advertising industry forever
A celebration of “the misfits, the rebels, the troublemakers, the round pegs in the square holes” who have never stopped redefining the business of creative communications, this book marks the 60th birthday of the Cannes Lions Festival of Creativity. From Volkswagen’s “Think Small” to the “Nike Fuelband” to Levi’s “Laundrette” and Burger King’s “Subservient Chicken,” this book looks at the history behind some 150 pieces of work to ask how and why those who “Just Do It” did it.
Edited by Cannes Lions with Peter Russell and Senta Slingerland, with an introduction by Arianna Huffington and eyewitness accounts from the likes of Paula Green, Jeff Goodby, David Bailey, Lee Clow, Aaron Koblin, David Droga, Sir John Hegarty, and Lord Bell, this is the first definitive history of how advertising got from there to here, and where it’s going next.
The Cannes Lions International Festival of Creativity is a long-established global benchmark for excellence in creative communications. Launched in 1954, the annual festival hosts more than 12,000 delegates from the creative and media industries, as well as advertisers, technologists and entrepreneurs, for a week-long series of seminars, exhibitions, and award shows. Around 36,000 campaigns are entered into the Festival each year in different categories including film, design, PR and digital, all vying for the much-coveted Lion trophy.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 HOW 30 GREAT ADS WERE MADE: FROM IDEA TO CAMPAIGN

 HEGARTY ON ADVERTISING John Hegarty

 THE ADVERTISING CONCEPT BOOK Pete Barry

 CREATIVE MISCHIEF: 1 Dave Trott

 JAB, JAB, JAB, RIGHT HOOK Gary Vaynerchuk

 PREDATORY THINKING Dave Trott