Menu:
Kontakt:
Sklep Delfinki.pl ul. Bałtycka 10 lok. 108 (budynek Oldrobu) 10-176 OlsztynGodziny pracy: pon. - pt.: 8.00 - 17.00 89 [zasłonięte] 11 [zasłonięte]@delfinki.pl
Wysyłka:
Kurier: Poczta Polska: Paczkomat:
Płatności:
Płatności prosimy dokonywać na nasze konto w mBank: 70 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 744946 W tytule przelewu prosimy o podanie nick z allegro oraz nr aukcji.
Dojazd:
Jak trafić do sklepu lub punktu odbioru przesyłek? Kliknij na mapie.
Nazwa produktu:
GALT - Planszowa gra edukacyjna
(1 z 7 do wyboru)
(prosimy o podanie numeru lub nazwy wybranego produktu w komentarzu)
1. Farma Frenzy'ego
DETALE PRODUKTU
Gra edukacyjna Farma Frenzy’ego uczy poprzez zabawę. Gra polega na zapełnieniu wozu zwierzętami. Gra przeznaczona jest zgodnie z zaleceniami producenta dla dzieci z przedziału wiekowego 4-8 lat. Grać w nią może 2-4 graczy. Jej elementy są grube, kolorowe i idealnie wykrojone. Grę zapakowano w stylowe, kartonowe pudełeczko.
JAK SIĘ BAWIĆ?
Wystarczy powierzchnia, na której będzie można rozłożyć grę. Zabawa polega na zapełnieniu wozu zwierzętami. Każdy z graczy otrzymuje planszę-traktor i przemierza farmę. Pokonuje tyle pól, ile wskaże rzucona kostka do gry. Na swój wóz pakuje tyle zwierząt, ile wskazuje liczba na polu, na którym stoi. Wygrywa ten, kto pierwszy zapełni swój wóz.
KILKA FAKTÓW:
nazwa: Gra edukacyjna – Farma Frenzy’ego
producent: GALT
przedział wiekowy: 4-8 lat
wymiary planszy (cm): 49,5x42
wymiary opakowania (cm): 28x22,5x7,5
ZAWARTOŚĆ OPAKOWANIA:
4 tablice do gry (traktory z przyczepami)
4 stojaki (traktory)
42 zwierzątka (znaki)
plansza do gry
kostka do gry
2. Gdzie jest moja Mamusia?
DETALE PRODUKTU
Gra edukacyjne Gdzie jest moja mamusia? uczy poprzez zabawę. Gra polega na dopasowaniu kart ze zwierzątkami do odpowiadających im kart z ich mamusiami (źrebaczek do klaczy, słoniątko do słonicy). Gra przeznaczona jest zgodnie z zaleceniami producenta dla dzieci z przedziału wiekowego 2-5 lat. Grać w nią może 2-4 graczy. Jej elementy są grube, kolorowe i idealnie wykrojone. Grę zapakowano w stylowe, kartonowe pudełeczko.
JAK SIĘ BAWIĆ?
Wystarczy powierzchnia, na której będzie można rozłożyć grę. Zabawa polega na dopasowaniu kart ze zwierzątkami do odpowiadających im kart z ich mamusiami. Każdy z graczy otrzymuje własną planszę z małymi zwierzątkami. Gracze po kolei odsłaniają karty ułożone obrazkami do dołu na stole. Mówią, głośno jakie zwierzątko udało im się odkryć. Jeśli wylosują mamusię zwierzaka ze swojej planszy, kartę zatrzymują i kontynuują ruch. Jeśli nie – kartę przekazują graczowi, któremu dany obrazek pasuje do planszy i kończą swój ruch. Wygrywa ten, kto jako pierwszy odnajdzie mamusie swoich zwierzątek.
ZAWARTOŚĆ OPAKOWANIA:
4 plansze, 24 karty
3.Komplet w łóżku
DETALE PRODUKTU
Gra edukacyjna Komplet w łóżku uczy poprzez zabawę. Gra polega na zebraniu kompletu dziesięciu postaci w łóżku. Gra przeznaczona jest zgodnie z zaleceniami producenta dla dzieci z przedziału wiekowego 3-7 lat. Grać w nią może 2-4 graczy. Jej elementy są grube, kolorowe i idealnie wykrojone. Grę zapakowano w stylowe, kartonowe pudełeczko.
JAK SIĘ BAWIĆ?
Wystarczy powierzchnia, na której będzie można rozłożyć grę. Zabawa polega na zebraniu kompletu dziesięciu postaci w łóżku. Każdy z graczy kręci obrotową wskazówką i dokłada do swojej planszy (łóżko) tyle postaci, ile wylosował: 1,2 lub 3. Na tarczy istnieje również pozycja -1. Po jej wylosowaniu gracz musi odłożyć jedną swoją postać do wspólnej puli. Wygrywa ten, kto jako pierwszy zapełni swoją planszę.
ZAWARTOŚĆ OPAKOWANIA:
4 tablice do gry
40 kart
tarcza z obrotową wskazówką
4.Kiedy kota nie ma w domu...
DETALE PRODUKTU
Puzzle edukacyjne Kiedy kota nie ma w domu… uczą poprzez zabawę. Gra, składająca się z 25 elementów (24 kolorowe karty, tarcza z obrotową wskazówką), polega na zebraniu jak największej ilości sera. Gra przeznaczona jest zgodnie z zaleceniami producenta dla dzieci z przedziału wiekowego 3-7 lat. Grać w nią może 2-4 graczy. Jej elementy są grube, kolorowe i idealnie wykrojone. Grę zapakowano w stylowe, kartonowe pudełeczko.
JAK SIĘ BAWIĆ?
Wystarczy powierzchnia, na której będzie można rozłożyć grę. Zabawa polega na zebraniu jak największej ilości sera. Każdy z graczy kręci pokrętłem i odkrywa karty, na których liczba myszy jest taka sama, jak na polu wskazanym przez wskazówkę pokrętła. Na spodzie kart kryją się zapasy sera i złowrogie koty. Odkrycie każdego kolejnego kawałka sera to dodatkowy punkt. Należy jednak uważać – odkryty kot zabiera wszystkie zgromadzone zapasy i gracz kończy swój ruch nie zdobywając przy tym punktów!
ZAWARTOŚĆ OPAKOWANIA:
gra 25 elementów: 24 tekturowe karty, tarcza z obrotową wskazówką
5. Mrówki w gatkach
DETALE PRODUKTU
Gra edukacyjna Mrówki w gatkach uczy poprzez zabawę. Gra, składająca się z 26 elementów (24 kolorowe gatki, kostka do gry, szejker do kostki) polega na zebraniu jak najmniejszej liczby mrówek. Gra przeznaczona jest zgodnie z zaleceniami producenta dla dzieci z przedziału wiekowego 3-7 lat. Grać w nią może 2-4 graczy. Jej elementy są grube, kolorowe i idealnie wykrojone. Grę zapakowano w stylowe, kartonowe pudełeczko.
JAK SIĘ BAWIĆ?
Wystarczy powierzchnia, na której będzie można rozłożyć grę. Zabawa polega na zebraniu jak najmniejszej liczby mrówek. Każdy z graczy rzuca kostką i do koloru, który wskaże kostka dopasowuje kolor gaci. W gaciach kryją się mrówki i mrówkojady. Odkrycie każdej kolejnej mrówki w gatkach to zbędny, dodatkowy punkt. Należy polować na coś zupełnie innego – każdy odkryty mrówkojad „zjada” wszystkie odkryte przed nim mrówki i gracz kończy swój ruch nie zdobywając przy tym punktów, co przybliża go do wygranej!
ZAWARTOŚĆ OPAKOWANIA:
gra 26 elementów: 24 tekturowe gacie, kostka do gry, szejker do kostki
6. Rozpoznaj dźwięk
DETALE PRODUKTU
Gra edukacyjna Rozpoznaj dźwięk uczy poprzez zabawę. Gra polega na rozpoznaniu i dopasowaniu dźwięku do fotografii. Gra przeznaczona jest zgodnie z zaleceniami producenta dla dzieci z przedziału wiekowego 3-6 lat. Grać w nią może 1-4 graczy. Grę zapakowano w stylowe, kartonowe pudełeczko.
JAK SIĘ BAWIĆ?
Wystarczy powierzchnia, na której będzie można rozłożyć grę. Zabawa polega na rozpoznaniu i dopasowaniu dźwięku do jego fotografii. Gracze losują plansze z fotografiami. Każdy z nich po kolei wybiera numer od 1 do 36, który odpowiada konkretnemu nagraniu na płycie CD. Po wysłuchaniu odgłosu gracze odgadują, do której fotografii on pasuje. Wygrywa ten, kto – pierwszy połączy dźwięki z fotografiami ze swojej planszy.
ZAWARTOŚĆ OPAKOWANIA:
CD z 36 nagraniami
4 plansze
40 żetonów
7.Zwierzęce odgłosy
DETALE PRODUKTU
Gra edukacyjna Zwierzęce odgłosy uczy poprzez zabawę. Gra polega na rozpoznaniu i dopasowaniu odgłosu wydawanego przez zwierzę do jego fotografii. Gra przeznaczona jest zgodnie z zaleceniami producenta dla dzieci z przedziału wiekowego 4-8 lat. Grać w nią może 1-4 graczy. Grę zapakowano w stylowe, kartonowe pudełeczko.
JAK SIĘ BAWIĆ?
Wystarczy powierzchnia, na której będzie można rozłożyć grę. Zabawa polega na rozpoznaniu i dopasowaniu odgłosu wydawanego przez zwierzę do jego fotografii. Gracze losują plansze z fotografiami zwierząt. Każdy z nich po kolei wybiera numer od 1 do 30, który odpowiada konkretnemu nagraniu na płycie CD. Po wysłuchaniu odgłosu gracze odgadują, które ze zwierząt mogło go wydać. Wygrywa ten, kto – pierwszy rozpozna odgłosy zwierząt ze swojej planszy.
ZAWARTOŚĆ OPAKOWANIA:
CD z 30 nagraniami
4 plansze
40 żetonów
OSTRZEŻENIA:
zabawki nieodpowiednie dla dzieci poniżej 36. miesiąca życia
zawiera małe elementy (istnieje ryzyko zadławienia lub połknięcia)
O MARCE
Angielska firma Galt istnieje już ponad 175 lat. Produkuje i sprzedaje dobrej jakości zabawki, które bawią i uczą zarazem. Są one dopracowane w każdym szczególe. Produkty sygnowane logiem marki Galt spełniają wszystkie obowiązujące normy bezpieczeństwa oraz posiadają wymagane certyfikaty. Cechują się dużą trwałością. Zabawki są tak trwałe, że często przechodzą z dziecka na dziecko.
Zobacz wszystkie produkty - GALT >>