Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Galactic Civilization II Sins of Solar Empire+2gry

18-01-2012, 17:15
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 159.90 zł     
Użytkownik krolkrak
numer aukcji: 2019976607
Miejscowość ŚWIECIE
Wyświetleń: 47   
Koniec: 25-01-2012 15:38:06
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

tytuł

  Gry PC, konsole i akcesoria. Najlepiej i najtaniej!
 
  PRODUKTY GP  
   
   
   
   
  SZYBKI KONTAKT  
   
  DANE FIRMY  
   
  RATY ŻAGIEL  
   
  DOSTAWA  
   
   
 
Świetny zestaw zawierający tytuły takie jak Galactic Civilization Ultimate Edition, Dark Star One, Sins of a Solar Empire, Star Assault

 

W skład zestawu wchodzą:
Galactic Civilization Ultimate Edition
Dark Star One
Sins of a Solar Empire
Star Assault

Wersja Językowa : Angielska

Galactic Civilization II Ultimate Edition zawiera:
Galactic Civilization II Władcy Strachu
Dodatek Dark Avatar
Dodatek Twilight of the Arnor


Władcy Strachu
Stardock Systems Inc. ( producent )
Paradox Interactive ( wydawca )
Cenega Poland ( dystrybutor PL )
strategiczne ( kosmiczne )
21 lutego 2006 ( światowa data premiery )
21 lipca 2006 ( data wydania w Polsce )
tryb gry: single player

Dark Avatar
Stardock Systems Inc. ( producent )
Stardock Systems Inc. ( wydawca )
strategiczne ( kosmiczne )
08 lutego 2007 ( światowa data premiery )
obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce )
tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: LAN / Internet
wymagania wiekowe: brak ograniczeń


Twilight of the Arnor
Stardock Systems Inc. ( producent )
Stardock Systems Inc. ( wydawca )
strategiczne ( kosmiczne )
30 kwietnia 2008 ( światowa data premiery )
obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce )
tryb gry: single player
wymagania wiekowe: brak ograniczeń


Galactic Civilizations II to następna odsłona znakomitej strategii
turowej z wytwórni Stardock Systems. W porównaniu z poprzednikiem
zmianie uległ silnik graficzny, który teraz jest w pełni trójwymiarowy.
Wpłynęło to znacząco na polepszenie grafiki, a także umożliwiło
przedstawienie występujących w grze obiektów w 3D. Możliwe jest także
korzystanie z zooma oraz kilku różnych widoków.

Akcja gry została umieszczona niedługo po wydarzeniach przedstawionych w
dodatku Altarian Prophecy. Gracz wciela się w postać przywódcy
Zjednoczonej Ziemi w wieku XXIII. Imperium Drengin powoli lecz
systematycznie prowadzi podbój galaktyki. W pewnym momencie, zupełnie
przypadkowo, odkrywa prawdę o losie Prekursorów, rasy „super istnień”,
która zamieszkiwała kosmos w zamierzchłych czasach. Rasa Prekursorów,
znana jako Dread Lords, staje się największym zagrożeniem dla wszystkich
cywilizacji. Imperium Drengin i jego sprzymierzeńcy stają do walki z
Dread Lords, natomiast ludzkość musi się zjednoczyć i stawić czoła
zwycięzcy tej wojny.

W Galactic Civilizations II pojawia się nieliniowa kampania. Dzięki temu
niepowodzenie w jakiejś misji nie równa się totalnej porażce, gdyż
możemy wziąć udział w kolejnej, alternatywnej. Dzięki takiemu zabiegowi
rozwój akcji został podtrzymany. W grze pojawia się 10 cywilizacji, z
których każda posiada unikalne cechy (w pierwszej części cywilizacje
były podobne, różniły się tylko wyglądem). Ponadto gracze mogą stworzyć
swoją własną cywilizację. Pod względem wielkości wszechświat gry
porównywalny jest z tym znanym z poprzednika. Do naszej dyspozycji
oddano także możliwość projektowania własnych statków. Każdy z nich
posiada trzy rodzaje broni (beam weapons, mass drivers, missile weapons)
oraz trzy rodzaje środków defensywnych (shields, armor, point defense).
Z kolei w dziedzinie nauki i postępu naukowego, czeka na nas ponad 200
technologii do odkrycia.
Największą zmianę odnotować można w „systemie” planet. Podobnie jak w
Galactic Civilizations posiadają one klasy (1 - 16), tym razem jednak,
klasa wpływa na wielkość „przestrzeni” budowlanej na danej planecie.

Dzięki takiemu rozwiązaniu musimy bardziej rozważnie planować, jakie
budynki chcemy postawić. Dodatkowo, pewne miejsca kryją różne obiekty,
jak ruiny czy surowce naturalne, i aby z nich skorzystać, należy w nich
wybudować konkretne budowle.

Dark Avatar to pierwszy dodatek do strategii turowej Galactic

Civilizations II: Władcy Strachu. Gra została przygotowana przez ekipę
Stardock Systems i wnosi do serii sporo udoskonaleń, których domagali
się fani kosmicznej sagi.

Fabuła stanowi rozwinięcie historii opowiadanej nam w Dread Lords.
Ponownie zatem stykamy się z Imperium Drengin, które tym razem
zaniechało podbojów i stara się pełnić pozytywną rolę we wszechświecie.

Niestety musi stawić czoła dwóm najeźdźcom, z których warto wymienić
chociażby mroczną cywilizację Korath. Jak widać, i tym razem nie
obejdzie się bez epickich bitew, gdyż na polu walki zwycięzca może być
tylko jeden.
Jedną z najważniejszych nowinek, na jakie zdecydowali się twórcy gry,
jest opcja wysyłania szpiegów. Specjalni agenci mają za zadanie
inwigilować bazy naszych przeciwników i dostarczać nam niezbędnych
informacji na temat wrogich ruchów. Działa to naturalnie także w drugą
stronę, więc musimy uważnie śledzić własnych podwładnych, by wykryć
wśród nich wysłanników oponenta.
Jak wiadomo, dużą rolę w rozgrywce mają wszelakie surowce i strefy ich
wydobywania. Do tych zaliczyć można również pola asteroidów, które
pomagają w rozwoju frakcji, znajdującej się najbliżej nich. Jednocześnie
stanowią swoistą barierę dla obcych cywilizacji.

Dark Avatar pozwala nam ponadto na tworzenie własnych przeciwników. Nie
musimy się tutaj ograniczać tylko do typu i liczby posiadanych przez
nich statków, lecz możemy także zdefiniować poziom ich inteligencji,
osobowość, styl gry i prowadzenia dialogów. Kolejnym udogodnieniem jest
możliwość automatycznego zapisywania przebiegu rozegranych przez nas
scenariuszy w formacie HTML. Dzięki temu możemy dzielić się
doświadczeniem ze znajomymi, a jednocześnie pochwalić swoimi
nadzwyczajnymi osiągnięciami.
Nie zapomniano także o osobach, dla których bezpośrednie starcia z
przeciwnikami nie są szczególnie atrakcyjne. Takim zawodnikom
udostępniono większą liczbę opcji dyplomatycznych, co sprawia, że mogą
oni rozwijać się drogą pokojową. Z kolei dla tych, którzy preferują
potyczki z udziałem potężnych statków kosmicznych, przewidziano mnóstwo
nowych części, z których mogą oni złożyć swe latające maszyny.

Twilight of the Arnor to drugie oficjalne rozszerzenie do gry Galactic

Civilizations II: Władcy Strachu. Mamy tu do czynienia z dość klasycznie
zrealizowanym dodatkiem. Producent nie poczynił bowiem żadnych
rewolucyjnych zmian w kwestii mechaniki rozgrywki, dodając jednak całą
masę mniej lub bardziej widocznych usprawnień, mających na celu
uatrakcyjnienie zabawy. Opisywana gra do poprawnego działania wymaga
posiadania pełnej wersji Władców Strachu.

Twilight of the Arnor oferuje nową kampanię dla pojedynczego gracza,
która w założeniach ma zamknąć historię rozpoczętą w podstawowej wersji
programu i kontynuowaną w Dark Avatar. Lista zawartych w tym
rozszerzeniu usprawnień dotyczy między innymi pojawiających się w grze
cywilizacji. Każda z uczestniczących w zabawie ras może teraz używać
zupełnie nowych broni, systemów defensywnych oraz zdobyczy nauki (po
jednym drzewku technologicznym na każdą z dostępnych ras).
Konstruowane przez gracza statki mogą być wyposażane w nowe rodzaje
komponentów. Lista pojawiających się po raz pierwszy części obejmuje
między innymi ulepszenia zwiększające siłę ognia całej floty,
wzmacniające pancerze okrętów, czy ich szybkość przemieszczania się w
kosmosie. Gracz może ponadto skorzystać z wyjątkowo potężnej jednostki
latającej o nazwie Terror Star, będącej w stanie niszczyć całe gwiazdy.
Jej skonstruowanie jest rzecz jasna bardzo kosztowne.
Drobnych poprawek doczekała się także oprawa wizualna gry. Zadbano
zarówno o nowe portrety oraz animacje przedstawicieli różnych ras, jak i
lepsze tekstury otoczenia. Ponadto bitwy mogą być toczone na jeszcze
większych niż dotychczas mapach. Twilight of the Arnor udostępnia także
wiele narzędzi edycyjnych, pozwalających na tworzenie nie tylko
pojedynczych misji, ale i pełnoprawnych kampanii.

Darkstar One to gra wyprodukowana przez firmę Ascaron Entertainment, która pod wieloma względami przypomina PeCetowe hity Frontier oraz Wing Commander: Privateer. Program rzuca nas do fantastycznego świata, którego ludy starają się żyć w pokoju po wielkiej, intergalaktycznej wojnie. Kontrolę nad niegdyś zwaśnionymi rasami sprawuje Wielka Rada, która za wszelką cenę próbuje utrzymać spokój i powstrzymać swoich podopiecznych od zbrodniczych zapędów. Niestety, nie udaje jej się zapanować nad przedstawicielami społeczności o nazwie Thul, próbującej od lat w każdy możliwy sposób zburzyć istniejący porządek.

Ascaron Software ( producent )
cdv Software Entertainment AG ( wydawca )
Cenega Poland ( dystrybutor PL )
symulacje ( kosmiczne )
18 maja 2006 ( światowa data premiery )
08 września 2006 ( data wydania w Polsce )

Sins of a Solar Empire: Grzechy Imperium Słońca to gwiezdna strategia czasu rzeczywistego, rozgrywana we w pełni trójwymiarowej przestrzeni. Gra traktuje o wojnie, jaka toczy się pomiędzy Koalicją Kupiecką i dwoma agresorami - Wygnanymi oraz Imperium Vasari. Gracz może opowiedzieć się po dowolnej ze stron konfliktu, a następnie walczyć z przeciwnikami. Każda nacja wykorzystuje inne, zróżnicowane technologie, statki, struktury i rodzaje broni. Odmienne są ich historie, a także strategie prowadzenia działań zbrojnych. Każdego gracza czeka niesamowita gwiezdna przygoda, w której zwiedzi nieskończoną przestrzeń kosmiczną, stoczy zacięte walki oraz podbije przeróżne planety. Oprócz walki dane nam będzie utrzymywanie stosunków dyplomatycznych, budowa kolonii planetarnych i satelitów, a także wydobywanie surowców.


Gra wykorzystuje innowacyjny silnik Iron Engine, który został zaprojektowany, by podołać zaprezentowaniu gwiezdnych przestrzeni. Ogromnym atutem gry są ponadto potyczki sieciowe. Sins of a Solar Empire jest grą z najwyższej półki (tzw. AAA), cieszącą się ogromnym zainteresowaniem wśród graczy, mającą rzesze fanów. O wielkości gry najlepiej świadczą oceny, jakie Sins of a Solar Emipre dostaje od mediów branżowych. Dość powiedzieć, że średnia ocen na serwisie gamerankings.com wynosi 88%, ponadto gra oceniana jest jako druga w kwestii jakości na platformę PC w 2008 r. Oto nadeszła najlepsza strategia czasu rzeczywistego w tym roku – nie przegap jej!



Stardock Systems Inc. ( wydawca )
Nicolas Games ( dystrybutor PL )
04 lutego 2008 ( światowa data premiery )
10 lipca 2008 ( data wydania w Polsce )
tryb gry: single / multiplayer
nośnik: 1 DVD
tryb multiplayer: LAN / Internet
liczba graczy: 1 - 10
wymagania wiekowe: brak ograniczeń

wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7600 lub lepsza), 3 GB HDD, Windows XP SP2/Vista

Star Assault to kosmiczna strzelanina, zaprojektowana przez studio GamesArk. Cechą wyróżniającą wymienioną pozycję spośród innych tego typu tytułów jest fakt, że za jej powstaniem stoją jedynie dwie osoby, duet niemieckich programistów tworzących swe dzieło wyłącznie przy wykorzystaniu własnych środków finansowych.

Fabuła gry przenosi nas do XXIII wieku, kiedy to ludzkość poważnie zadarła z rasą obcych. Kosmici okazali się na tyle niebezpieczni, że nie tylko opanowali naszą rodzimą planetę, ale pojawili się również w innych zakątkach wszechświata. Znacznie utrudniło to życie mieszkańców Ziemi, a w szczególności pilotów statków kosmicznych, którzy, aby móc podróżować na duże odległości, każdego dnia musieli stawiać czoła wrogiej nacji. Graczowi dane jest wcielić się właśnie w postać jednego z takich bohaterów, a jego zadanie sprowadzone zostało do zniszczenia wszystkiego, co niehumanoidalne.


GamesArk ( producent )
Kalypso Media ( wydawca )
symulacje ( kosmiczne )
28 czerwca 2007 ( światowa data premiery )
obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce )

Oferta Game Projekt Bis


 

 

SPOSOBY PŁATNOŚCI

  • przelew do banku
  • przy pobraniu pocztowym
  • Płacę z Allegro - najszybsza i zalecana forma płatności (płatność kartą, szybkim transferem z wielu banków)

Do każdej przesyłki dołączamy rachunek- dowód zakupu.

W dniu w którym płatność jest zaksięgowana na koncie wysyłamy zawiadomienie o jej otrzymaniu.

 

 

ZWROTY

Każdy klient kupujący ma prawo do zwrotu bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty otrzymania przedmiotu. Zwrot będzie uznany jeżeli zwrócony przedmiot będzie w stanie identycznym jak wysłany. Zwrotowi nie podlega koszt wysyłki do klienta. Klient dokonując zwrotu musi opłacić przesyłkę do sprzedawcy, której koszt nie jest zwracany. Zwrot nie może być dokonany przesyłką pobraniową.

 

 

KONTAKT - MASZ PYTANIA? ZADAJ JE NAM!

  • za pomocą formularza Allegro "Zadaj pytanie Sprzedającemu"
  • telefonicznie: numer telefonu: (052) 58 32 660
  • za pomocą faxu (052) 51 15 619 (czynny całą dobę)

 

 
ZOBACZ INNE NASZE AUKCJE ALLEGRO
GRY PC, GRY PS2, GRY PS3 , GRY xBOX 360
 
 
     
SKAN OKŁADKI


 

©GAME PROJEKT - Wszelkie prawa zastrzeżone
 
Galactic Civilization II Sins of Solar Empire+2gry