ISBN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]54514 |
Wymiar: |
16.0x23.0cm |
Nr wydania: |
- |
Seria: |
MEDIA POCZĄTKU XXI WIEKU |
Ilość stron: |
180 |
Ocena: |
- |
Waga: |
0,28 kg |
Indeks: |
561[zasłonięte]01970KS |
Rok wydania: |
2009 |
Wydawca: |
Aspra |
Autor: |
Gajlewicz Katarzyna |
Rodzaj okładki: |
Miękka |
Stan: |
Nowa |
Opis książki
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:
Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński
Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki
Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz
Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek
Tom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka
Tom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1
[zasłonięte]945-19, R. Habielski, D. Rafalska
Tom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki
Tom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński
Tom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1
[zasłonięte]945-19), P. Swacha
Tom 10 – Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski
Tom 11 – Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.