Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Gajdzica Sytuacje trudne w opinii nauczycieli NOWA

09-03-2012, 20:21
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 31 zł     
Użytkownik -CERGO-
numer aukcji: 2109414986
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 7   
Koniec: 09-03-2012 21:10:43

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Witam

-Strona o Mnie-

-Moje inne aukcje-

-Moje komentarze-

-Dodaj mnie do ulubionych sprzedawców-
 

 

Koszt wysyłki


(książki wysyłamy w bezpiecznych kopertach bąbelkowych, z dodatkowo zabezpieczonymi rogami)


 

 

Wpłata

mBank
57 1[zasłonięte]140 20 0[zasłonięte]000 38  4[zasłonięte]895 09

lub

Inteligo/ PKO
50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581135  4[zasłonięte]210 00


(wszystkie dane potrzebne do przelewu otrzymasz w mailu po dokonaniu zakupu)

 

Opis aukcji

Zenon Gajdzica

Sytuacje trudne w opinii nauczycieli klas integracyjnych


 

    - Wydawnictwo: Impuls
    - Rok wydania: 2011
    - Format: B5
    - Stan:
NOWA
    - Okładka: miękka

    - Ilość stron:
230





   Nasza cena:  31,00 PLN

 

 

 

OPIS:

Treść książki jest rezultatem kilkuletnich badań nad integracyjną formą kształcenia prowadzonych na terenie województwa śląskiego w latach 2007–2010. Podjęta problematyka została ulokowana w kontekście sytuacji trudnych związanych z codzienną pracą w klasie integracyjnej. Dotyczy ona między innymi organizacji pracy lekcyjnej, oceniania, kwalifikowania uczniów do zespołu klasowego, rozmieszczenia uczniów w przestrzeni sali lekcyjnej, kwalifikacji i kompetencji nauczycieli pracujących w tych klasach. Zagadnienia te zostały osadzone w licznych kategoriach analitycznych zaczerpniętych z pola różnych nauk społecznych i humanistycznych (np. w koncepcjach antynomii, wiedzy potocznej, kapitału społecznego, wsparcia czy konfliktu). Ostatni rozdział części empirycznej książki zawiera opinie nauczycieli o korzyściach i sytuacjach pozytywnych omawianej formy kształcenia.

Prócz części empirycznej książka zawiera szerokie wprowadzenie obejmujące dyskusję nad zasadnością podziału badań na teoretyczne i praktyczne w pedagogice, ze szczególnym uwzględnieniem eksploracji kształcenia integracyjnego, oraz zakończenie ukazujące drogi badawcze kształcenia uczniów niepełnosprawnych.

SPIS TREŚCI:

Zamiast wprowadzenia – badania praktyczne a badania teoretyczne w aspekcie badań własnych rzeczywistości edukacji integracyjnej

 

1. Sytuacje trudne w rzeczywistości edukacyjnej

1.1. Kategoria sytuacji – ustalenia wstępne

1.2. Charakterystyka sytuacji trudnych a okoliczności kształcenia integracyjnego

1.3. Uwarunkowania sytuacji trudnych w opinii nauczycieli

2. Kwalifikacje nauczycieli klas integracyjnych oraz orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego a sytuacja deprywacji

2.1. Kwalifikacje i kompetencje nauczycieli pracujących w klasach integracyjnych

2.2. Funkcje i kompetencje nauczycieli pracujących w klasach integracyjnych na poziomie kształcenia propedeutycznego w teorii pedagogicznej

2.3. Kompetencje nauczyciela klasy integracyjnej

2.4. Wiedza naukowa i potoczna a kompetencje nauczyciela klasy integracyjnej w aspekcie badań własnych

2.5. Orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego a sytuacja deprywacji

3. Uczniowie klasy integracyjnej a sytuacja przeciążenia

3.1. Możliwe modele edukacji integracyjnej uczniów niepełnosprawnych

3.2. Zarys modelu integracji instytucjonalnej stosowanej w Polsce

3.3. Klasa szkolna jako zespół uczniów oraz miejsce integracji

3.4. Dobór uczniów niepełnosprawnych a odczucie przeciążenia

3.5. Rola ucznia niepełnosprawnego w kontekście odczuwanego przeciążenia

4. Złożona sytuacja metodyczna w klasie integracyjnej a sytuacja konfliktu

4.1. Cele kształcenia integracyjnego a procedury ich realizacji

4.2. Modele przestrzennej organizacji kształcenia integracyjnego

4.3. Ocenianie jako szczególny element złożonej sytuacji metodycznej

4.4. Antynomie w zakresie złożonej sytuacji metodycznej i organizacyjnej kształcenia integracyjnego

4.5. Podsumowanie

5. Bariery i braki w kształceniu integracyjnym a sytuacja utrudnienia

5.1. Mała liczba godzin na zajęcia dodatkowe

5.2. Skromne wyposażenie w środki dydaktyczne

5.3. Wsparcie uczniów i nauczycieli w procesie kształcenia integracyjnego

5.4. Kapitał społeczny a utrudnienia (bariery i braki) w procesie kształcenia uczniów niepełnosprawnych

5.5. Podsumowanie

6. Konflikt i brak współpracy a sytuacja zagrożenia

6.1. Brak współpracy między nauczycielami i rodzicami

6.2. Konflikty między nauczycielami

6.3. Opór w kontekście konfliktowi braku współpracy

6.4. Podsumowanie

7. W kierunku sukcesów kształcenia integracyjnego, czyli o zmianach sugerowanych przez nauczycieli

8. O korzyściach i sytuacjach pozytywnych w perspektywie innej koncepcji badawczej

 

Zamiast zakończenia – dwie odmienne perspektywy badania rzeczywistości edukacji integracyjnej

 

Bibliografia

 

 

W razie jakichkolwiek wątpliwości proszę o kontakt

Regulamin

  • w przypadku kupna większej ilości książek proszę o kontakt w celu ustalenia kosztów przesyłki,
  • wysyłka książek realizowana jest w ciągu 48 godz. po zaksięgowaniu wpłaty na moim koncie,
  • w tytule przelewu proszę podać swój Nick lub numer aukcji,
  • w przypadku zmiany adresu wysyłki proszę o podanie go w mailu,
  • możliwy odbiór osobisty w Krakowie po wcześniejszym kontakcie,
  • możliwa wysyłka za granicę,
  • komentarz wystawiamy jako drudzy,
  • wpłatę można dokonać na jedno z dwóch podanych obok kont.

Na życzenie wystawiamy faktury VAT

 

Kontakt

 e-maila: [zasłonięte]@poczta.fm

 nr tel.: 668 [zasłonięte] 313

Gajdzica Sytuacje trudne w opinii nauczycieli NOWA