Witamy na aukcjach sklepu Allegro PRIMAGAZ AUTO KASACJA!
Przedmiotem sprzedaży tej aukcji jest:
GAZNIK
do
NISSAN SUNNY 1.4 TWIN CAM 16V
w stanie
BARDZO DOBRYM (sprawny)
Kontakt bezpośredni:
Tel: +48 [zasłonięte] 070 298
Mail: [zasłonięte]@gmail.com
Regulamin
I. Informacje ogólne
1. Właścicielem firmy P.H.U. PRIMAGAZ jest BOGUMIŁ NOWICKI, z siedzibą w Straszków 123, Kościelec 62-604, NIP: 596 [zasłonięte] 66, REGON: 310[zasłonięte]840
2. Adres do korespondencji: P.H.U. PRIMAGAZ, BOGUMIŁ NOWICKI, Straszków 123, Kościelec 62-604.
3. Nasz sklep Allegro: PRIMAGAZ AUTO KASACJA prowadzi sprzedaż na miejscu oraz wysyłkową używanych sprawnych części do samochodów osobowych i dostawczych. Kontakt telefoniczny z pracownikami, jest możliwy od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 18:00, w soboty od 8:00 do 14:00.
w innych porach staramy się być pod telefonami komórkowymi (nie odpowiadamy na sms), w pilnych sprawach gdy nie możemy odebrać telefonu komórkowego można zostawić wiadomość i w możliwe najszybszym czasie oddzwonimy.
4. Korzystanie z portalu Allegro, oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
II. Zasady zamawiania
1. Zamówienia można składać tylko poprzez portal Allegro, dodatkowe informacje o wysyłce zakupionych przedmiotów można uzyskać e-mail,oraz tel. 783 [zasłonięte] 298 w godzinach pracy.
2. Zamówienia można składać 24h/dobę za pośrednictwem portalu Allegro. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 16.00, w soboty oraz w niedziele i święta, rozpatrywane są kolejnego dnia roboczego, w kolejności chronologicznej wpłynięcia.
3. W wyjątkowych sytuacjach, zdarzeniach losowych nie zależnych bezpośrednio od nas np.(kradzież towaru, zniszczenie towaru, duża liczba oczekujących zamówień) zastrzegamy sobie prawo do realizacji zamówienia w przeciągu 7 dni roboczych od chwili otrzymania email-a potwierdzającego zamówienie.
4. Kupujący zobowiązany jest do podania numeru telefonu stacjonarnego lub komórkowego oraz adresu e-mail, pod którymi będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.
5. Dokładamy wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych produktów, były zgodne z rzeczywistością.
6. Ceny towarów podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Koszty dostawy zostaną uwzględnione w cenach towarów proporcjonalnie do ich wartości. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.
7. P.H.U. PRIMAGAZ wystawia faktury VAT, aby otrzymać fakturę VAT należy poinformować, o tym przy składaniu zamówienia i podać dane firmy. Nie ma możliwości wystawienie faktury w późniejszym terminie, z tej uwagi, iż do każdej przesyłki załączony jest paragon fiskalny.
III. Wysyłka i zapłata
1. Zamówione towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem POCZTY POLSKIEJ bądz firmy kurierskiej. Zakupione towary, dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówień.
2. Termin dostawy zamówionych towarów wynosi od 24 godzin do 7 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia, o ile podczas potwierdzenia zamówienia nie nastąpią inne ustalenia odnośnie terminu dostawy pomiędzy P.H.U. PRIMAGAZ, a Kupującym. Termin realizacji zamówienia, jest uzależniony od ilości przyjętych ofert zakupu.
3. Koszt dostarczenia zamówionego towaru, podany jest na stronie z oferowanym produktem i jest zależny od wymiarów i wagi przesyłki. W przypadku zamówienia, o większej wartości wysyłka ustalana jest indywidualnie. W przypadku zakupu kilku produktów, Klient płaci raz za dostawę kwotę, która jest przy największym i najcięższym produkcie.
4. Zapłata za towar:
PKO BP: 64 1020 [zasłonięte] 2[zasłonięte]7620002 [zasłonięte] 008141
Wysyłka za pobraniem (płatność przy odbiorze) dostępna dla Klientów z minimum 10 pozytywnymi komentarzami.
5. Po uiszczeniu opłaty Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela, w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy. Jeżeli kupujący stwierdzi takie uszkodzenie, natychmiast musi zostać sporządzony, w obecności doręczyciela, protokół reklamacyjny-bez niego nie uznamy reklamacji, a powstałe szkody będą usuwane na koszt kupującego.
6. W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
7. Zakupione i dostarczone towary objęte są 14 dniową gwarancją rozruchową.
8. Odbiór osobisty po wcześniejszym ustaleniu.
IV. Zwrot towaru i reklamacje
1. Klient, zawierając „umowę na odległość”, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 10 dni od zawarcia umowy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony wraz z paragonem lub fakturą, z kserokopią dowodu zapłaty (w przypadku przesyłki płatnej przy odbiorze), instrukcją i gwarancją (jeżeli taka jest). (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.).
2. W przypadku ewentualnych reklamacji, należy skontaktować się z P.H.U. PRIMAGAZ. Konieczne jest wówczas dostarczenie uszkodzonego produktu:
a) osobiście do firmy, wraz z w/w dokumentami
lub
b) wysłanie produktu na adres firmy, wraz z opisem przyczyny reklamacji, kserokopii dowodu zakupu (faktury lub paragonu) i kartą gwarancyjną (jeżeli taka była).
3. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu oraz braku towarów, będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru, w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie, wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.
4. P.H.U. PRIMAGAZ zobowiązuje się do usunięcia powstałej usterki bądz wymiany towaru w terminie 30 dni od daty dostarczenia do siedziby firmy.
5. Jeżeli dostarczony przez klienta towar w celu reklamacji okaże się sprawny technicznie, to zostanie odesłany na koszt kupującego. W przypadku potwierdzenia usterki zgłaszanej przez kupującego-użytkownika, naprawiony lub wymieniony towar jest odsyłany na koszt P.H.U. PRIMAGAZ.
6.Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt P.H.U. PRIMAGAZ nie będą obierane.
7. W przypadku zaginięcia przesyłki, P.H.U. PRIMAGAZ, składa wniosek o postępowanie reklamacyjne. Po otrzymaniu potwierdzenia o zaginięciu przesyłki, towar do kupującego jest wysyłany ponownie. Jednakże, w takim przypadku kupujący ma prawo do zrezygnowania z zawartej umowy.
8. Koszty przesyłki przy zwrotach towaru.
W przypadku, kiedy do kupującego zostanie dostarczony uszkodzony towar, a na okoliczność tego zdarzenia zostanie sporządzony protokół reklamacji (potwierdzony przez doręczyciela), to P.H.U. PRIMAGAZ zobowiązuje się wówczas zwrócić wszystkie koszty, kupującemu, mające z wiązek ze zwrotem towaru.
9. Jeżeli kupujący nie będzie posiadał protokołu reklamacji, potwierdzonego przez doręczyciela uszkodzenia przesyłki, to w takim przypadku naprawa i przesyłka sprzętu jest na koszt kupującego.
10. W przypadku, kiedy towar wybrany przez kupującego i dostarczony do niego, okaże się nieodpowiedni, wówczas na żądanie kupującego jest możliwość wymiany towaru, ale wszelkie koszty przesyłki ponosi kupujący.
11. Jeżeli, po otrzymaniu zamówionego towaru, kupujący postanowi zwrócić towar z godnie z KC. do 10 dniu, towar taki jest przyjęty, a pieniądze są zwrócone na podane konto, lecz kwota jest pomniejszona o koszty związane z tą transakcją (koszty przesyłki towaru i pieniędzy na konto kupującego).
12. Gratis Przesyłka. Jeżeli towar został zakupiony w ofercie z gratis przesyłką, a po otrzymaniu klient zdecyduje się na zwrot takiego przedmiotu, pieniądze są zwracane na jego konto, jednak po odliczeniu kosztów poniesionych przez firmę w związku z tą transakcją (kosztów przesyłki i przesłania pieniędzy).
V. Pozostałe ustalenia
1. P.H.U. PRIMAGAZ, nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek, powstałe z winy przewoznika pocztowego.
2. P.H.U. PRIMAGAZ nie ponosi odpowiedzialności finansowej, za niedostarczenie przesyłki, z powodu błędnie podanego adresu. W takim przypadku, kupujący zobowiązany jest do ponownego uiszczenia opłaty za przesyłkę. W przypadku odmowy, uważa się umowę za nie ważną, (jeżeli kupujący dokonał przedpłaty na konto firmy, pieniądze są zwracane na podane przez niego konto, jednak pomniejszone o koszty związane z przesyłką i zwrotem towaru
3. Oferty sprzedaży ważne tylko na terenie Polski.
4. Złożenie zamówienia w sklepie oznacza zaakceptowanie postanowień niniejszego regulaminu oraz regulaminu serwisu Allegro.pl.
5. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w treści niniejszego regulaminu.
6. Składając zamówienie, Klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia, a także w celu obsługi ewentualnych reklamacji oraz w celu ułatwienia ewentualnych przyszłych zakupów. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.
7. Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klientowi przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
8.W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny oraz Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.
9. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 01.12.2013 r.
[DANE_EU][KOD][/KOD][WYS]24[/WYS][TYP]0[/TYP][SKL_ID]0[/SKL_ID][SKL_TXT][/SKL_TXT][WZN]0[/WZN][/DANE_EU]