Stary gaźnik najprawdopodobniej niemicki Graetzin (znawcy tematu będą wiedzieć) z oznaczeniami literowymi na korps EG lub GE. Wszystkie gwinty wyglądają na dobre, w środku jest przepustnica z iglicą (bo od dołu ją widać, patrz zdjęcia), nie próbowałem tego wyciągać, żeby nie uszkodzić, najpierw trzeba wymoczyć w ropie, górny "kapsel" pęknięty (nie jest to duże pękniecie , ledwo zauważalne) w okolicach otworu;;; na dole korpusu oznaczenie, chyba KF 22/43
gdzie idzie śruba ściskająca. Kapsel i opaska ściskająca jest z mosiądzu.Średnica wewnętrzna w miejscu łączenia z cylindrem wynosi ok. 28 mm. Słowa do wyszukiwarki :IKOV, Pegaz , Bing, BVF, K-28, Framo, G 16 , G 12 ,BMW , NSU, DKW, FN, D-RAD, , Ariel, BSA, Indian, Sokół, Moto Guzzi , Norton, Puch, Peugot, Sarolea, Wanderer, Zundapp, silnik stacjonarny DEUTZ .