Gwarancje i reklamacje towaru
1. Wszystkie towary zakupione za pośrednictwem ALLEGRO są objęte gwarancją.
2. Zareklamowanie towaru jest możliwe tylko i wyłącznie po uprzednim wypełnieniu protokołu reklamacyjnego i dołączeniu go do reklamowanego towaru. Wszystkie przesyłki reklamacyjne bez załączonego protokołu zostaną odesłane do kupującego na koszt klienta reklamującego towar.
3. Gwarancją nie są objęte towary noszące ślady uszkodzeń mechanicznych (niewłaściwego montażu, zabrudzeń itp.), zdarzeń losowych (wyładowań atmosferycznych, pożaru, zalania), podłączenia urządzeń zewnętrznych mogących uszkodzić wyrób, dokonywania demontażu, przeróbek oraz ingerowania w dany produkt w inny sposób.
4. Roszczenia gwarancyjne dotyczą tylko samego towaru (wymiana na wolny od wad lub zwrot równowartości zakupionego towaru). Nie dotyczy kosztów dodatkowych takich jak transport, montaż, demontaż, badań diagnostycznych.
5. Reklamacje nadesłane wraz z formularzem reklamacyjnym będą rozpatrywane w ciągu 30 dni od otrzymania reklamowanego towaru, a w przypadku produktów wymagających fachowej ekspertyzy czas ten może się wydłużyć do 60 dni.
6. Kupujący zostanie powiadomiony o decyzji reklamacyjnej telefonicznie bądź e-mailowo.
7. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towaru nie są objęte gwarancją. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. Sprawdzenie w obecności kuriera jest warunkiem niezbędnym uwzględnienia ewentualnych roszczeń klienta z tytułu uszkodzeń przesyłki w transporcie lub braków. W tymże przypadku należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera w momencie odbioru towaru oraz zgłoszenia do odpowiedniej firmy kurierskiej. O każdym zastrzeżeniu klient powinien niezwłocznie powiadomić nasza Firmę w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki.
8. Odpowiedzialność Firmy względem nabywcy ogranicza się do wartości produktu i nie obejmuje szkód powstałych na skutek jego uszkodzenia lub wadliwego działania.
ZWROTY
1. Koszt wysyłki zwrotów i reklamacji ponosi nabywca. W przypadku gdy zgłoszona przez klienta usterka nie występuje, bądź warunki gwarancji zostały naruszone Firma STAR-HURT Sp.J. ma prawo żądać od klienta pokrycia poniesionych przez sklep kosztów związanych z transportem oraz kosztów ekspertyzy. Produkt w takim przypadku zostaje również odesłany na koszt klienta kupującego.
2. Wadliwy towar powinien zostać dostarczony przez klienta w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi elementami wchodzących w skład wyposażenia, które klient zakupił kompletny. Zwrot produktu jest możliwy tylko wówczas gdy nie był on używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony, gwarantującym należyte zabezpieczenie na czas transportu.
3. Firma STAR-HURT Sp.J. nie przyjmuje przesyłek wysyłanych do klienta za pobraniem.
4. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru określonej w zamówieniu złożonym przez klienta. Zwrot kwoty następuje w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymanego zwracanego produktu, przelewem bankowym na wskazany przez klienta rachunek bankowy lub przekazem pocztowym pod wskazany adres.
5. Warunkiem koniecznym do zwrotu pieniędzy jest odesłanie przez klienta wystawionego przez sklep dowodu zakupu wraz ze zwracanym towarem.
6. Zwrotom nie podlegają części elektroniczne i elektryczne.
7. Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z dnia 31 marca 2000r.) klient ma prawo odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty doręczenia przesyłki, bez względu na przyczynę.