Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Gałązka - Motywacyjna rola dramy w glottodydaktyce

19-01-2012, 15:18
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 22.50 zł     
Użytkownik -CERGO-
numer aukcji: 1999788544
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 6   
Koniec: 14-01-2012 17:09:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Witam

-Strona o Mnie-

-Moje inne aukcje-

-Moje komentarze-

-Dodaj mnie do ulubionych sprzedawców-
 

 

Wysyłka


(książki wysyłamy w bezpiecznych kopertach bąbelkowych, z dodatkowo zabezpieczonymi rogami)


 

 

Wpłata

mBank
57 1[zasłonięte]140 20 0[zasłonięte]000 38  4[zasłonięte]895 09

lub

Inteligo/ PKO
50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581135  4[zasłonięte]210 00


(wszystkie dane potrzebne do przelewu otrzymasz w mailu po dokonaniu zakupu)

 

Opis aukcji

Alicja Gałązka

Motywacyjna rola dramy w glottodydaktyce


 

    - Wydawnictwo: Impuls
    - Rok wydania: 2008
    - Format: B5
    - Stan:
NOWA
    - Okładka: miękka

    - Ilość stron:
142





   Nasza cena:  22,50 PLN

 

 

 

OPIS:

„Motywacyjna rola dramy w glottodydaktyce” to próba nowego spojrzenia na proces uczenia się języka angielskiego perspektywy psychopedagogicznej, a także inną analizę motywacji wewnętrznej, która jest przedmiotem wielu publikacji czysto psychologicznych. Prowadząc badania nad motywacją wewnętrzną, w książce tej uwzględniono również taką właściwość jak poczucie kontroli jednostki oraz typ osobowości ucznia. Książka jest próbą odpowiedzi na pytanie: jak stymulować motywację do nauki języka obcego, jak rozbudzić rzeczywiste zainteresowanie językiem obcym. Drama będąca głównym zagadnieniem niniejszej pozycji wydaje się odpowiedzią na postawione pytania. Drama to niekonwencjonalny, twórczy sposób nauki poprzez aktywną identyfikację z wyobrażonymi rolami i sytuacjami. Drama to metoda nauczanie, która uwzględnia wiedzę o uczącym się, procesie uczenia się oraz rzeczywistości społecznej, w jakiej żyjemy. Nauka języka obcego to proces interakcji i komunikacji pomiędzy nauczycielem a uczniem, będący odbiciem zróżnicowanych stanów emocjonalnych i intelektualnych wobec konkretnych sytuacji. Wiele osób niechętnie konwersuje w języku obcym, bo brak wiedzy i świadomość popełnionych błędów wprawiają je w zakłopotanie. Zaletą dramy jest to, że nadaje ona sytuacji dynamiczne, interpersonalne tło, które wymaga od uczestnika natychmiastowej odpowiedzi. Uczestnicząc w niej, uczniowie często zapominają o brakach językowych, przełamują lęk i optymalnie wykorzystują posiadane wiadomości. Niniejsza książka to próba twórczego spojrzenia na proces uczenia się języków obcych oraz propozycje praktycznych rozwiązań pedagogiczno-metodycznych. 

 

SPIS TREŚCI:

Wstęp

 

Część pierwsza

Rozważania teoretyczne

Pojęcie motywacji w badaniach psychologicznych

1. Wczesne teorie uczenia się

2. Motywacja osiągnięć

3. Teorie optymalnego pobudzenia

Motywacja zewnętrzna vs wewnętrzna

1. Uwarunkowania motywacji wewnętrznej w badaniach psychologicznych

1.1. Wewnętrzna przyczynowość zachowania

1.2. Swoboda wyboru

1.3. Kompetencja

1.4. Autonomia w relacji z otoczeniem

1.5. Wzmocnienia zewnętrzne

Rola motywacji w uczeniu się i nauczaniu języka obcego

1. Różne ujęcia motywacji w glottodydaktyce

2. Czynniki motywacyjne w uczeniu się języka obcego

Umiejętności językowe a kompetencje komunikacyjne

1. Sprawność czytania w języku angielskim

2. O umiejętności rozumienia ze słuchu w języku angielskim

3. Umiejętność pisania w języku angielskim

4. Teoretyczne założenia mówienia w języku angielskim

Drama w nauczaniu języka angielskiego w perspektywie psycholingwistycznej

1. Drama a nauczanie języka obcego

2. Znaczenie interakcji międzyludzkich w nauczaniu języka obcego

3. Drama a kompetencje komunikacyjne

4. Kontekst znaczeniowy aktywności w uczeniu się języka obcego

5. Rola dramy w uwzględnianiu czynników psychologicznych w uczeniu się języka obcego

5.1. Drama a motywacja

5.2. Poczucie własnej wartości

5.3. Atmosfera bez stresu

5.4. Indywidualizm i personalizacja

5.5. Rozwój społeczny i indywidualny jednostki

6. Uczenie się kultury przez dramę

7. Drama a komunikacja niewerbalna

8. Techniki dramatyczne stosowane w nauczaniu języków obcych

 

Część druga

Metodologia badań

Założenia teoretyczne przyjęte w badaniach

Przedmiot, cele oraz etapy badań

Problematyka badawcza, zmienne, wskaźniki oraz hipotezy badawcze

Próba badana i przebieg badań

Metody badań

Metody statystyczne

 

Część trzecia

Analiza wyników

Analiza wyników badań diagnostyczno-eksplanacyjnych

1. Motywacja wewnętrzna a poziom osiągnięć szkolnych

2. Poczucie kontroli a typ osobowości

3. Czynniki wpływające na motywację wewnętrzną uczniów do uczenia się języka angielskiego

4. W poszukiwaniu modelu

Analiza wyników badań po eksperymencie

1. Wpływ dramy na motywację wewnętrzną do nauki języka angielskiego

2. Drama a poziom umiejętności językowych

3. Motywacja wewnętrzna a kompetencje językowe

Analiza jakościowa

Dyskusja i podsumowanie

 

Bibliografia

  

Scenariusze zajęć prowadzonych metodą dramy

 

 

W razie jakichkolwiek wątpliwości proszę o kontakt

Regulamin

  • w przypadku kupna większej ilości książek proszę o kontakt w celu ustalenia kosztów przesyłki,
  • wysyłka książek realizowana jest w ciągu 48 godz. po zaksięgowaniu wpłaty na moim koncie,
  • w tytule przelewu proszę podać swój Nick lub numer aukcji,
  • w przypadku zmiany adresu wysyłki proszę o podanie go w mailu,
  • możliwy odbiór osobisty w Krakowie po wcześniejszym kontakcie,
  • możliwa wysyłka za granicę,
  • komentarz wystawiamy jako drudzy,
  • wpłatę można dokonać na jedno z dwóch podanych obok kont.

Na życzenie wystawiamy faktury VAT

 

Kontakt

 e-maila: [zasłonięte]@poczta.fm

 nr tel.: 668 [zasłonięte] 313

Gałązka - Motywacyjna rola dramy w glottodydaktyce