Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

G. Zaltman L. Zaltman METAFORA W MARKETINGU

11-10-2014, 23:05
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25 zł      Aktualna cena: 18 zł     
Użytkownik koszurek
numer aukcji: 4661434190
Miejscowość Raszyn
Wyświetleń: 7   
Koniec: 11-10-2014 22:52:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2010
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Gerald Zaltman, Lindsay Zaltman
"METAFORA W MARKETINGU.
Jak przeniknąć umysły klientów dzięki metaforom głębokim."

Witam. Mam do sprzedania bardzo ciekawą książkę dotyczącą roli metafor głębokich w marketingu.

Książka w stanie bardzo dobrym.


wydawnictwo: REBIS
rok wydania: 2010
okładka: twarda
ilość stron: 212

Dlaczego kampanie reklamowe nowych produktów często kończą się fiaskiem? Dlaczego konsumenci uważają, że firmy nie potrzebują ich potrzeb? Kluczem do rozwiązania problemów marketingowych jest poznanie uczuć i myśli konsumentów. Metafora w marketingu to przełomowa praca, która wyjaśnia uniwersalne motywy ludzkich zachowań. Autorzy, na podstawie badań tysięcy respondentów, wyróżnili siedem metafor, które rządzą tym, co ludzie słyszą, mówią, myślą i robią. Zrozumienie tych mechanizmów pozwala opracowywać nowe produkty, realizować innowacyjne projekty, a także uatrakcyjniać procesy sprzedaży i zakupu.