G-Lab Boosting Compressor BC-1 efekt typu kompresor
|
|
|
Wartość towaru: 659,-zł Vimuz- Gwarancja Najniższej Ceny.
W RAZIE PYTAŃ - ZADZWOŃLUB NAPISZ!
|
Opis produktu:
Boosting Compressor BC-1 to klasyczny w pełni analogowy kompresor z optycznym elementem wykonawczym zapewniającym najwyższą jakość brzmienia. Dzięki ultra niskiemu poziomowi szumów BC-1 bardzo dobrze sprawdza się jako booster lub booster-compressor na brzmieniach typu crunch i overdrive.
Z BC-1 Twoja gitara zabrzmi lepiej, a Ty poczujesz, że gra Ci się łatwiej. Grając na BC-1 nie usłyszysz typowego zjawiska „pompowania” lub „oddychania”. Dzięki możliwości zmiany charakterystyki czasowej BC-1 można także zastosować do gitary basowej.
Dobranie układu do charakterystyki sygnału gitary pozwoliło uzyskać optymalne i efektywne działanie kompresora. Dzięki przełącznikowi MODE kompresor można ustawić do pracy z gitarą elektryczną lub gitarą basową. Przełącznik GAIN umożliwia dopasowanie kompresji do sygnału gitary. Do dokładnej regulacji stopnia kompresji służy regulator COMP, a wzmocnienie sygnału umożliwia regulator BOOST. Wskaźnik kompresji DUMP ułatwia posługiwanie się kompresorem. BC-1 posiada dwie pary regulatorów COMP i BOOST (A i B) wybierane przyciskiem nożnym. Dla brzmień typu overdrive przydatny jest także kompresor C z ustawioną kompresją i wzmocnieniem na maksimum. Dwa przyciski nożne mogą działać w czterech trybach, co pozwala na dostosowanie urządzenia do indywidualnych potrzeb gitarzysty.
Beztrzaskowy TRUE BYPASS oparty o elementy optyczne zapewnia brak wpływu na brzmienie gitary. Zastosowanie elementów dyskretnych zapewnia BC-1 pełną transparentność brzmieniową. Dodatkową funkcją jest możliwość pracy w trybie BUFORA sygnału gitary.
Cechy produktu:
- analogowy układ kompresji z optycznym elementem wykonawczym,
- układ kompresji dopasowany do gitary i gitary basowej pod względem sygnałowym i czasowym,
- dwa zestawy A i B regulatorów stopnia kompresji i wzmocnienia sygnału,
- wskaźnik poziomu kompresji DUMP,
- ultra niski poziom szumów umożliwiający pracę jako kompresor i/lub booster na brzmieniach typu crunch i overdrive,
- dwa przyciski nożne: włączania efektu oraz wyboru kompresora A lub B,
- przełącznik trybu pracy gitara, gitara basowa,
- optyczny BYPASS oraz tryb pracy jako bufor sygnału,
- cztery tryby pracy przycisków nożnych,
- przełącznik zakresu czułości wejściowej,
- wejście MIDI do sterowania za pomocą kontrolera nożnego np. G LAB GSC.
Galeria zdjęć: