Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

G. Koba - Informatyka dla LO : kpl(1+2+cd1) NOWY

27-06-2012, 17:00
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25 zł     
Użytkownik Szucio1
numer aukcji: 2419211876
Miejscowość Kartuzy
Wyświetleń: 8   
Koniec: 23-06-2012 19:20:12
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kontakt

przez e-mail:
lub
przez formularz Zadaj pytanie sprzedającemu

Ceny podlegają negocjacji!

Warunki zakupów

Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne zgubienie przesyłki nierejestrowanej (czyli innej niż paczka pocztowa lub list polecony) przez Pocztę Polską. Wysyłka przesyłką nierejestrowaną na wyłączne ryzyko Kupującego.

W przypadku zagubienia przez pocztę przesyłki poleconej lub paczki istnieje możliwość uzyskania odszkodowania od poczty.

Po wysłaniu przesyłki Kupujący otrzymuje jej numer. Śledzenie paczek i listów poleconych jest możliwe na stronie http://sledzenie.poczta-polska.pl/.

Koszt wysyłki kilku przedmiotów z różnych aukcji proszę ustalić drogą mailową (najlepiej przed zakupem).

Odbiór osobisty jest mile widziany. Możliwy na terenie Kartuz. Miejsce i datę odbioru proszę ustalać przed zakupem. Opcja odbioru osobistego jest całkowicie darmowa.

Płatność

Wysyłka za pobraniem jest możliwa (dla wiarygodnych Kupujących) - o szczegóły proszę pytać mailowo.

Witam serdecznie


Dzisiaj mam na sprzedaż książki do informatyki w liceum ogólnokształcącym Grażyny Koby.

Książki są nowe. Wygrałem je na pewnym konkursie informatycznym.

Sprzedaję zestaw: część pierwsza - książka: ISBN 83-[zasłonięte]848-6-5, płyta - część pierwsza: ISBN 83-[zasłonięte]848-9-X oraz część druga - książka: ISBN 83-[zasłonięte]551-0-1

Opis wydawnictwa:

Podręcznik jest kontynuacją Technologii informacyjnej dla szkół ponadgimnazjalnych i jest przeznaczony do realizacji informatyki w zakresie rozszerzonym. Umożliwia zapoznanie uczniów z wybranymi pojęciami i metodami informatyki oraz z jej najważniejszymi zastosowaniami w zakresie umożliwiającym dokonanie świadomego wyboru kierunku i zakresu dalszego kształcenia informatycznego.

Treść zawarta w obydwu częściach podręcznika realizuje w pełni Podstawę programową informatyki dla zakresu rozszerzonego i umożliwia przygotowanie uczniów do matury z informatyki.

W każdej części podręcznika został zachowany podział na moduły - tj. podział na rozdziały i tematy (podobnie jak w podręczniku do technologii informacyjnej).

Tematy są przygotowane tak, aby stanowiły pełne jednostki lekcyjne (2-4 godzinne). Są one prawie gotowymi scenariuszami lekcji przemyślanymi pod względem metodycznym. Kolejność, w jakiej zostały umieszczone nie jest przypadkowa - jest przede wszystkim dostosowana do możliwości uczniów. Wiedza uczniów jest porządkowana i systematyzowana. Treść podręcznika wielokrotnie odwołuje się do wiadomości podstawowych z zakresu technologii informacyjnej.

Część I podręcznika zawiera trzy rozdziały.

W Rozdziale I (Wokół algorytmiki i programowania) Autorka w przystępny sposób wprowadza ucznia w świat algorytmiki i programowania. Zagadnienia te są zazwyczaj trudne dla uczniów (czasem zupełnie nowe), dlatego materiał przedstawiany jest stopniowo. Duży nacisk położony został na wyjaśnienie zagadnień podstawowych - na początku za pomocą prostych przykładów. Takie podejście jest uzasadnione metodycznie. Jeśli uczeń zrozumie nowe metody i pojęcia na jasno sformułowanym problemie, to bez większych trudności potrafi je zastosować w zadaniach trudniejszych.
Celowo algorytmika jest łączona prawie od początku z programowaniem. Uczeń od razu widzi praktyczną realizację algorytmów - wykonanie ich w postaci programów komputerowych. Poznaje podstawowe zasady programowania na przykładzie języka Turbo Pascal.

W rozdziale II (W sieci komputerów) znajdują się poszerzone wiadomości dotyczące komputera, reprezentacji danych w komputerze, sieci komputerowych oraz Internetu.
W pierwszych tematach tego rozdziału uczeń dowiaduje się, jaką rolę w informatyce odgrywają dwa systemy pozycyjne - dwójkowy i szesnastkowy. Mając już tę wiedzę, poznaje działanie komputera, jego model logiczny. Dowiaduje się, m.in. jak w procesorze przebiega dodawanie liczb.
Po głębszym zapoznaniu się z funkcjonowaniem sieci komputerowych i ich najważniejszymi elementami uczy się, jak zbudować prostą sieć komputerową - łącząc się z drugim komputerem w swoim domu lub z komputerem kolegi z sąsiedniego domu.
Dowiaduje się również, z jakimi zagrożeniami może spotkać się w sieci i jak się przed nimi zabezpieczać. Jeden z tematów poświęcony jest dokładnemu omówieniu systemu Linux.

W rozdziale III (Wśród multimediów) uczeń zapoznaje się z zastosowaniem urządzeń multimedialnych. Dowiaduje się, jak prezentowane są inne niż liczbowe dane w komputerze (dźwięk, obraz, film). Znacznie pogłębione są zagadnienia dotyczące grafiki komputerowej - edycji, przekształcania i fotomontażu obrazu. Poszerzone są zasady przygotowywania prezentacji multimedialnych. Wskazane są różnice w przygotowaniu prezentacji wspomagającej wystąpienie prelegenta oraz przeznaczonej do samodzielnego przeglądania przez odbiorcę.

Część 2 podręcznika zawiera cztery rozdziały.

W rozdziale I (Przetwarzanie danych w bazach danych) poszerzamy wiadomości dotyczące przetwarzania danych w bazach danych, porządkując najważniejsze pojęcia i metody.
Uczniowie poznają zasady przygotowania relacyjnej bazy danych. Korzystając z przykładów zamieszczonych w tematach, realizują systematycznie (od podstaw) projekt prostej relacyjnej bazy danych (w programie MS Access), stopniowo go modyfikując i udoskonalając. Poznają zasady prawidłowego przygotowania tabel, określania typów i formatów danych, definiowania kluczy oraz relacji między tabelami.
Poznają praktyczne zastosowania baz danych, m.in. import danych z dokumentów tekstowych czy z tabeli arkusza oraz przygotowywanie korespondencji seryjnej.
Poznają wybrane sposoby wyszukiwania informacji z użyciem języka zapytań SQL.

W rozdziale II (Algorytmika i programowanie - problemy zaawansowane) poszerzamy wiadomości dotyczące wprowadzania danych i wyprowadzania wyników, (m.in. losowanie danych). Systematyzujemy wiedzę uczniów dotyczącą typów danych w języku Turbo Pascal. Uczniowie poznają zasady przetwarzania rekordów i plików, w tym plików tekstowych.
Zapoznają się z cechami programowania obiektowego na przykładzie języka Object Pascal. Dowiadują się, na czym polega programowanie zdarzeniowe – tworzą interfejs użytkownika w systemie Delphi.
Poznają elementy analizy algorytmów. Analizują wybrane algorytmy sortowania oraz algorytmy wykonujące operacje na liczbach naturalnych. Poznają reprezentację danych numerycznych w komputerze oraz wybrane algorytmy numeryczne.

W rozdziale III (Publikacje w Internecie) uczniowie poznają metody tworzenia stron internetowych z wykorzystaniem narzędzi do dynamicznego generowania stron po stronie serwera. Poznają podstawy języka skryptowego PHP, metody wykonania interaktywnej witryny oraz możliwości interaktywnego komunikowania się z użytkownikiem. Uczniowie praktycznie wykorzystują wcześniej zdobytą wiedzę dotyczącą metod programowania w języku wysokiego poziomu, zasad tworzenia stron z wykorzystaniem znaczników HTML oraz wiadomości dotyczące baz danych, zwłaszcza stosowania języka zapytań SQL.

Rozdział IV (Projektowanie systemów informatycznych) Uczniowie zapoznają się z zasadami projektowania systemów informatycznych. W ten sposób poznają pracę informatyków. Temat ten celowo został przygotowany w postaci projektu, tak by uczniowie nabywali umiejętność pracy zespołowej.
Realizują tu oni wspólnie projekt na zadany temat zgodnie z kolejnymi etapami projektowania systemu informatycznego.


Zapraszam do zakupu oraz na pozostałe aukcje.
WAGA: ~1200g
real photo:

Wszelkie prawa zastrzeżone.