G.I. Combat G.I.Combat to realistyczny symulator walki (czas rzeczywisty) z czasów II Wojny światowej (z okresu 1[zasłonięte]944-19 - Francja i Normandia), z bardzo dopracowaną i atrakcyjną trójwymiarową grafiką, zaawansowaną komputerową sztuczną inteligencją oraz prostym w obsłudze interfejsem. Główny nacisk w całej grze położony został na walkę oraz odtworzenie morale żołnierzy i ich stanu psychicznego. Autorzy gry zadbali o realistyczne i szczegółowe odwzorowanie terenu, na którym toczą się walki, a także z należytą starannością odtworzyli cechy poszczególnych jednostek piechoty oraz wozów pancernych i czołgów, jak: szybkość poruszania się, grubość oraz odporność na uderzenia pancerza, zasięg dział i karabinów. W sumie w G.I.Combat występuje 120 typów broni ręcznej, 69 pojazdów bojowych oraz ponad 200 jednostek z czasów II Wojny Światowej.
Gracz staje się dowódcą batalionu pierwszej amerykańskiej dywizji piechoty (1st Infantry Division) i musi dowodzić swymi podwładnymi (łącznie z zaopatrzeniem, wyznaczaniem celów ataków, itp.) począwszy od lądowania na plażach Normandii, aż do zdobycia Saint Lo, co kończy grę (maksymalny czas to 30 dni). Można też stać się dowódcą niemieckim i starać się wyprzeć aliantów z Normandii. W poszczególnych bitwach dowodzimy maksymalnie około 160 ludźmi, tj. trzy plutony, każdy po pięć drużyn plus wsparcie, artyleria, itp. Gra pozwalana rozgrywkę wieloosobową za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu (do 32 graczy równocześnie). Wydanie | Cykl Wojny, Bitwy, Kampanie, Dowódcy | Wymagania | Pentium III 600MHz, 256MB RAM, akcelerator 3D |
|