mojosoft
mojosoft Krzysztof Pawłowicz
Paproć, ul. Łamana 17
64-300 Nowy Tomyśl
Obsługa Klienta (zamówienia)
email
[zasłonięte]@mojosoft.com.pl
tel . .
+48 [zasłonięte] 713 000
Obsługa telefoniczna w dni robocze w godzinach 8:00-18:00
Pomoc techniczna dla produktów mojosoft (BusinessCards MX i Photo Frame Studio)
email
[zasłonięte]@mojosoft.com.pl
tel . .
+48 [zasłonięte] 713 000
Obsługa telefoniczna w dni robocze w godzinach 8:00-18:00
Pomoc techniczna dla produktów GDATA
Zanim skontaktujesz się w sprawie problemu sprawdź czy
rozwiązania nie ma w podręczniku programu lub pomocy wbudowanej.
Skorzystaj też z wyszukiwarki lub sprawdź listę
dostępnych rozwiązań na
stronie pomocy technicznej.
email
[zasłonięte]@gdata.pl
tel . .
+48 94 37 29 653
tel . .
+48 94 37 29 650
fax. .
+48 94 37 29 659
Obsługa telefoniczna w dni robocze w godzinach 9:00-17:00
Kupując licencje na oprogramowanie PAMIĘTAJ:
1. sprzedawcą powinna być firma, zarejestrowana w Polsce, najlepiej autoryzowany partner
2. sprzedający powinien wystawić potwierdzenie dokonania zakupu (paragon lub faktura)
3. kupując licencje typu ESD (tylko klucz), oprócz klucza licencji sprzedawca dodatkowo powinien przesłać certyfikat lub licencje
4. należy zwrócić uwagę na dane kontaktowe, czy sprzedawca udostępnia numery telefonów , e-maile itp
Tych kilka prostych czynności, pomoże uchronić nas przed zakupem z nielegalnego źródła,
oraz przed utratą naszych pieniędzy.
(zazwyczaj takie nielegalne klucze działają ok 1 miesiąca po czym są blokowane przez producenta)
Kupując u nas, gwarantujemy że wszystkie produkty pochodzą z legalnych polskich dystrybucji.
Jeżeli mają Państwo wątpliwości zawsze można do nas zadzwonić:
telefon 691
[zasłonięte]000 lub napisać
[zasłonięte]@mojosoft.com.pl