Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GŁOS JAKO NARZĘDZIE + LOGOPEDIA HISTORIA PRAKTYKA

15-01-2015, 10:32
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 68 zł     
Użytkownik ksiegarz-pl
numer aukcji: 4904782928
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 6   
Koniec: 15-01-2015 10:03:58

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 


 

GŁOS JAKO NARZĘDZIE – Materiały do ćwiczeń emisji głosu dla osób pracujących głosem i nad głosem

Anna Walencik-Topiłko
format A5
objętość 84 strony
oprawa miękka
ISBN [zasłonięte]978-8334-351-3

 

 

 

 

Wiele osób pracujących głosem cierpi na choroby gardła i krtani, ponieważ nie wie, jak korzystać z głosu i o niego dbać. Anna Walencik-Topiłko pokazuje, w jaki sposób ćwiczyć głos i dlaczego należy to robić. Na początku w przystępny sposób opisana jest budowa narządów mowy i  najczęściej spotykane choroby. W drugiej części książki znajduje się bogaty zbiór ćwiczeń oddechowych, ćwiczeń słuchu i narządów mowy. Foniatrów i logopedów z pewnością zainteresuje rozdział „Diagnoza głosu” i zamieszczona w nim „Karta badania głosu”. Dla nich również autorka przygotowała wiele cennych porad.

 

 

LOGOPEDIA – Wybrane aspekty historii, teorii i praktyki

Redakcja naukowa:

Stanisław Milewski, Katarzyna Kaczorowska-Bray

format B5
objętość 480 stron
oprawa twarda
ISBN [zasłonięte]978-8344-017-9

 

 

Niniejsza publikacja prezentuje interdyscyplinarne podejście do logopedii. Poszczególne rozdziały, których autorami są zarówno teoretycy, jak i praktycy, poświęcone są historii i teorii logopedii, zagadnieniom patologii języka dzieci, zaburzeniom mowy o podłożu neurologicznym, problemom związanym z czytaniem i pisaniem, surdologopedii oraz tematowi wykorzystania komputera w praktyce terapii mowy.

 

„Logopedia – wybrane aspekty historii, teorii i praktyki” to pierwszy tom serii Logopedia XXI Wieku, wydany dzięki współpracy Harmonii Universalis i Polskiego Towarzystwa Logopedycznego.

 


Rozdział 1

Stanisław Milewski

Trzydzieści lat kształcenia logopedów w Uniwersytecie Gdańskim

 

Rozdział 2

Danuta Emiluta-Rozya

Historia logopedii w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie

 

Rozdział 3

Ewa Hartman, Urszula Bartosiewicz

Interdyscyplinarność logopedii – szkoła wrocławska

 

Rozdział 4

Stanisław Grabias

O ostrość refleksji naukowej. Przedmiot logopedii i procedury logopedycznego postępowania

 

Rozdział 5

Maria Kielar-Turska

Sprawności językowe i komunikacyjne a inne funkcje psychiczne

 

Rozdział 6

Edward Łuczyński

Gramatyka a logopedia

 

Rozdział 7

Danuta Pluta-Wojciechowska

Patofonetyka – nowy przedmiot kształcenia czy nowe ujęcie „starych tematów”?

 

Rozdział 8

Barbara Kamińska

Miejsce logopedii artystycznej w systemie kształcenia logopedów

 

Rozdział 9

Jacek Jarosław Błeszyński, Agnieszka Hamerlińska-Latecka

Rodzic czynnikiem warunkującym skuteczność terapii logopedycznej

 

Rozdział 10

Ewa Czaplewska, Katarzyna Kaczorowska-Bray

SLI w kontekście psycholingwistycznych teorii przetwarzania procesów mowy

 

Rozdział 11

Joanna Gruba

Model lateralizacji a poziom słuchu fonemowego u dzieci w wieku przedszkolnym - analiza badań

 

Rozdział 12

Ewa Binkuńska

Procesy definiowania u dzieci cztero-, sześcio- i ośmioletnich

 

Rozdział 13

Alina Maciejewska

Sprawność definiowania w rozwoju mowy i niektórych jej zaburzeniach

 

Rozdział 14

Marta Wysocka

Percepcja prozodii mowy i muzyki na przykładzie badań dzieci pięcio-siedmioletnich

 

Rozdział 15

Anna Walencik-Topiłko

Ćwiczenia słuchowe w terapii logopedycznej – wskazówki metodyczne oraz omówienie przykładów

 

Rozdział 16

Małgorzata Rocławska-Daniluk

Logopedyczne aspekty edukacji dwujęzycznej

 

Rozdział 17

Dariusz Okrzesik, Joanna Piórko, Barbara Makarczuk

Logopedyczne badania przesiewowe 6-latków – Sopot 2004–2010

 

Rozdział 18.

Róża Sobocińska

Dobór metody w terapii osób jąkających się

Dodatek – Elżbieta Haponiuk, Róża Sobocińska, Halina Waszczuk

Sytuacja terapeutyczna osób jąkających się w odniesieniu do ich wieku

 

Rozdział 19

Anna Kołaczkowska

Logopeda w ogrodzie kultury

 

Rozdział 20

Jolanta Panasiuk

Przeszłość i przyszłość w badaniach nad afazją

 

Rozdział 21

Aneta Domagała

Sprawności narracyjne w otępieniu alzheimerowskim – postępowanie terapeutyczne

 

Rozdział 22

Urszula Mirecka

Ocena płaszczyzny suprasegmentalnej ciągu fonicznego w dyzartrii

 

Rozdział 23

Elżbieta M. Minczakiewicz

Nabywanie umiejętności komunikacyjnych i językowych u dzieci z diagnozą okołoporodowych urazów i uszkodzeń neurologicznych

 

Rozdział 24

Katarzyna Kaczorowska-Bray, Ewa Czaplewska

Dzieci przedwcześnie urodzone jako grupa zagrożona ryzykiem nieprawidłowego rozwoju mowy i języka

 

Rozdział 25

Mirosław Michalik

Budowanie kompetencji składniowej w dyskursie zaburzonym

 

Rozdział 26

Izabela Olejniczak-Pachulska, Katarzyna Urbańska

Powodzenie terapii osób z afazją a wsparcie systemowe

 

Rozdział 27

Ewa Bartczak, Jan Kochanowski

Afazja wzgórzowa. Opis przypadku

 

Rozdział 28

Jagoda Cieszyńska

Zaburzenia linearności - podstawowy wymiar trudności w czytaniu i pisaniu

 

Rozdział 29

Maria Przybysz-Piwko

Aspekt logopedyczny w opisie i interpretacji błędów w pisaniu jako jednej z form komunikacji językowej

 

Rozdział 30

Aneta Domagała, Urszula Mirecka

Analiza wytworów czynności grafomotorycznych dzieci w wieku 7-13 lat

 

Rozdział 31

Marta Korendo

Dysleksja paradygmatyczna i syntagmatyczna – przykłady błędów w zapisach dzieci

 

Rozdział 32

Alicja Giermakowska

Kształtowanie morfologicznej kompetencji językowej u dzieci z trudnościami w nabywaniu umiejętności czytania i pisania (profilaktyka/korekcja dysleksji i dysortografii)

 

Rozdział 33

Małgorzata Wizjan, Barbara Ostapiuk

Niepowodzenia szkolne a glottodydaktyka. Studium przypadku

 

Rozdział 34

Ewa Muzyka-Furtak

Terapia surdologopedyczna w ujęciu komunikacyjnym

 

Rozdział 35

Zdzisława Orłowska-Popek

Trudności uczniów niesłyszących w językowym opisie uczuć

 

Rozdział 36

Helena Liwo

(Nie)słyszący jako wyzwanie dla współczesnej surdologopedii

 

Rozdział 37

Katarzyna Szady

Wykorzystanie autorskich programów w terapii logopedycznej dzieci niepełnosprawnych

 

Rozdział 38

Joanna Jatkowska

Logopedia w internecie


 

MASZ PYTANIE ZADZWOŃ:
[zasłonięte]219 23 lub 32 [zasłonięte] 72

 

poniedziałek- piątek 8:00-20:00 sobota 8:00-14:00

 

wysyłka :

1 aukcja lub 1 przedmiot - poczta polska

kilka aukcji lub sztuk wysyłka kurierem

 

WYSYŁKA ZA GRANICĘ po uprzednim uzgodnieniu kosztów wysyłki wg cennika POCZTY POLSKIEJ dla danego kraju:

http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,zagraniczny_paczka_pocztowa.html -

forma płatności przelew

 

 

REGULAMIN SKLEPU NA STRONIE O MNIE

kupujesz wypełnij - formularz płacę niezależnie od formy płatności

 

DANE DO PRZELEWU: P.P.H.U Najbar Mirosław

ul.Batorego 24

43-100 Tychy

ING BANK ŚLĄSKI 92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368