Formy płatności: - płatności Allegro
- wysyłka za pobraniem
- przelewem
- raty Żagiel
- leasing GrenkeLeasing
- płatność kartą kredytową i płatniczą
(w punkcie odbioru) - gotówką
Dane do przelewu:Lendium Sp. z o.o.Multibank S.A. 16 1140 [zasłonięte] 2 [zasłonięte]0170002 [zasłonięte] 112571 W tytule przelewu proszę podać swój NICK Allegro oraz NUMER AUKCJI. LeasingOferujemy możłiwość Leasingu sprzętu o łacznej wartości większej niż 1830 PLN. ![](http://megaprezent.pl/lendek/images/grenkelogoduze.jpg) Przykładowe raty przy wpłacie 0% (dla kwoty 1830 PLN): - 96,99 PLN przez 36 miesięcy
- 124,38 PLN przez 24 miesiące
- 150,61 PLN przez 12 miesięcy
W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z naszym biurem. Transport i wysyłka ![](http://megaprezent.pl/lendek/images/napodmianke/pustyjpeg3.jpeg) Dla Państwa wygody i komfortu współpracujemy z najlepszymi polskimi firmami kurierskimi. Dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić dostawę w każde miejsce na terenie Polski, często w mniej niż 24 godziny. Odbiór osobisty Zakupiony towar można odebrać w naszym punkcie odbiorów w Warszawie ulica Londyńska 34/1 telefon 22 [zasłonięte] 67 O gotowości towaru do odbioru informujemy zawsze drogą elektroniczną lub telefonicznie. Wyświetl większą mapę ![](http://megaprezent.pl/lendek/images/logo_pok.gif) | Głośno i wyraźnie. 9 lekcji dobrego mówienia - Toczyska Bogumiła ![Głośno i wyraźnie. 9 lekcji dobrego mówienia - Toczyska Bogumiła](http://www.MegaPrezent.pl/img/p/53<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>-68597-large.jpg)
Autor: |
Toczyska Bogumiła |
Wydawnictwo: |
GWP |
Opis fizyczny: |
456 s., 24 x 18 cm, oprawa twarda |
ISBN: |
[zasłonięte]978-8308-398-7 |
EAN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]00839 |
*„*Autorka adresuje niniejszą książkę do określonych grup zawodowych i społecznych: • do terapeutów mowy, przedstawicieli logopedii o szczególnym charakterze, którą niektórzy nazywają artystyczną (ostatnio powołuje się Podyplomowe Studia Emisji Głosu, które mają kształcić nauczycieli i logopedów nie tylko w zakresie korekcji patologii, ale również na wyższym poziomie udoskonalania głosu); • do wykładowców studiów biznesowych, wśród których upowszechnia się idea dobrego mówienia; • do dziennikarzy, prawników, słuchaczy seminariów duchownych oraz odpowiednich wydziałów uczelnianych; • do dziennikarzy medialnych (telewizja, radio), którzy najczęściej nie znają wymogów starannej i ortofonicznej formy werbalizowania myśli; • do ambitnej młodzieży, zainteresowanej teatrem, dziennikarstwem i prawem, która chętnie poszerza skromny zakres szkolnych umiejętności wysławiania się i poszukuje lub raczej oczekuje porad w tym zakresie; • być może pod kierunkiem dykcjonisty lub logopedy uda się treść tej książki przekazać środowisku wyższych urzędników państwowych, posłów oraz wszelkiego rodzaju rzeczników”. Ze wstępu prof. Mirosławy Lombardo
|