ESX QE-120 (na wcisk) + ZRS-AG-SPRINTER
AUDIOFILSKIE 2-DROŻNE GŁOŚNIKI
NIEMIECKIEJ FIRMY Audio Design GmbH
DEDYKOWANE SPECJALNIE DO KLASYKA
MERCEDES E-KLASA W124 PRZÓD I TYŁ
ZASTOSOWANIE:
Einschränkungen Marke Modell Plattform Typ Baujahr Motor
Mercedes-Benz E-Klasse W124 E[zasłonięte]200 19/06-1995/06 1998 ccm, 100 KW, 136 PS
Mercedes-Benz E-Klasse W124 E 200 D 1993/06-1995/06 1997 ccm, 55 KW, 75 PS
Mercedes-Benz E-Klasse W124 E[zasłonięte]220 19/06-1995/06 2199 ccm, 110 KW, 150 PS
Mercedes-Benz E-Klasse W124 E 250 D 1993/07-1995/06 2497 ccm, 83 KW, 113 PS
Mercedes-Benz E-Klasse W124 E 250 Turbo-D 1993/06-1995/06 2497 ccm, 93 KW, 126 PS
Mercedes-Benz E-Klasse W124 E[zasłonięte]280 19/06-1995/06 2799 ccm, 145 KW, 197 PS
Mercedes-Benz E-Klasse W124 E 280 lang 1993/06-1995/06 2799 ccm, 142 KW, 193 PS
Mercedes-Benz E-Klasse W124 E 300 4-matic 1993/06-1995/06 2960 ccm, 132 KW, 180 PS
Mercedes-Benz E-Klasse W124 E 300 D 1993/07-1995/06 2996 ccm, 100 KW, 136 PS
Mercedes-Benz E-Klasse W124 E 300 Turbo-D 1993/06-1995/06 2996 ccm, 108 KW, 147 PS
Mercedes-Benz E-Klasse W124 E 300 Turbo-D 4-matic 1993/06-1995/06 2996 ccm, 108 KW, 147 PS
Mercedes-Benz E-Klasse W124 E[zasłonięte]320 19/06-1995/06 3199 ccm, 162 KW, 220 PS
Mercedes-Benz E-Klasse W124 E 36 AMG 1994/07-1995/01 3606 ccm, 200 KW, 269 PS
Mercedes-Benz E-Klasse W124 E[zasłonięte]420 19/06-1995/06 4196 ccm, 205 KW, 279 PS
Mercedes-Benz E-Klasse W124 E[zasłonięte]500 19/06-1995/06 4973 ccm, 235 KW, 320 PS
Mercedes-Benz E-Klasse W124 E 60 AMG 1994/05-1995/06 5956 ccm, 280 KW, 381 PS
Mercedes-Benz E-Klasse Kombi S124 E 200 T 1993/06-1996/06 1998 ccm, 100 KW, 136 PS
Mercedes-Benz E-Klasse Kombi S124 E 220 T 1993/06-1996/06 2199 ccm, 110 KW, 150 PS
Mercedes-Benz E-Klasse Kombi S124 E 250 T D 1993/06-1996/06 2497 ccm, 83 KW, 113 PS
Mercedes-Benz E-Klasse Kombi S124 E 250 Turbo D 1993/06-1996/06 2497 ccm, 93 KW, 126 PS
Mercedes-Benz E-Klasse Kombi S124 E 280 T 1993/06-1996/06 2799 ccm, 145 KW, 197 PS
Mercedes-Benz E-Klasse Kombi S124 E 280 T 1993/06-1996/06 2799 ccm, 142 KW, 193 PS
Mercedes-Benz E-Klasse Kombi S124 E 300 T 4-matic 1993/06-1996/06 2960 ccm, 132 KW, 180 PS
Mercedes-Benz E-Klasse Kombi S124 E 300 T D 1993/06-1996/06 2996 ccm, 100 KW, 136 PS
Mercedes-Benz E-Klasse Kombi S124 E 300 T Turbo-D 1993/06-1996/06 2996 ccm, 108 KW, 147 PS
Mercedes-Benz E-Klasse Kombi S124 E 300 T Turbo-D 4-matic 1993/06-1996/06 2996 ccm, 108 KW, 147 PS
Mercedes-Benz E-Klasse Kombi S124 E 300 TE-24 AMG 1993/06-1996/06 2960 ccm, 162 KW, 220 PS
Mercedes-Benz E-Klasse Kombi S124 E 320 T 1993/06-1996/06 3199 ccm, 162 KW, 220 PS
Mercedes-Benz E-Klasse Kombi S124 E 36 T AMG 1994/05-1996/06 3606 ccm, 200 KW, 272 PS
sam głośnik pasuje na przód
na tył potrzebny jest dodatkowy dystans o symbolu RAM-20.422 - proszę zapytać w mailu przed lub po zakupie
Parametry elektryczne:
Maksymalna moc wejściowa: 160 W
Nominalna moc wejściowa: 80 W
Impedancja: 4 Ohm
Pasmo przenoszenia 43 - 23.000 Hz
Skuteczność (1W/1m): 90 dB
Rozmiar głośnika niskotonowego: 12 cm.
Głębokość montażowa: 48mm
Montaż na wcisk (blaszki pokazane na zdjęciu w zestawie)
W komplecie znajdują się:
karta gwarancyjna
głośniki 2 szt.
maskownice 2 szt
wtyczki pokazane na zdjęciach
Jeżeli DSX nie kojarzy się Państwu tak jak Pioneer, Magnat, JBL to nic dziwnego. To nie jest marketowy głośnik dla wszystkich. Głośniki serii DSX Quantum to produkt niemiecki firmy Audio Design GmbH, marka znana na rynku amerykańskim i niemieckim. To audiofilskie brzmienie, którego nie uświadczycie z żadnego marketowego budżetowego głośnika. Kto się nie godzi na tanie budżetowe brzmienie ale szuka prawdziwej muzyki nasyconej czystym detalicznym sopranem i dobrym basem powinien sobie kupić głośniki właśnie tej marki. Cena nie jest kosmiczna zważywszy że macie Państwo przed sobą produkt z górnej półki, który spełni Wasze oczekiwania i zaskoczy znajomych.
DSX Quantum QE-120 został zaprojektowany w odpowiedzi na niegasnące zapotrzebowanie kierowców kultowych furek ze stajni Mercedesa. W124 - w każdej odmianie to auta które jeszcze długo będą jeździły po naszych drogach. Ten głośnik został zaprojektowany wyłącznie do tego samochodu. Klasyczna audiofilska membrana z lakierowanej celulozy na miękkim gumowym zawieszeniu, neodymowy tweeter z jedwabną kopółką, cewka na aluminiowym karkasie. Głośnik gra bardzo głośno pod samym radiem, ale proszę zwrócić uwagę, że można go bez obawy spalenia podłączyć pod mały wzmacniacz o prawdziwej mocy do 80W RMS. Gra zdecydowanie lepiej niż fabryczne głośniki. Jest zdecydowanie dynamiczniejszy, słychać klarowny czysty sopran, środek jest detaliczny a bas schodzi miękko. Basowego szału na tym głośniku nie będzie jak zresztą na żadnym głośniku o średnicy 10cm. Ale średni bas jest i to bardzo przyjemny, którego się nie spodziewacie po takim małym głośniku. To bardzo zaawansowana konstrukcja. Bardzo polecam.