MAGNAT ED-102 + ZRS-AG-1 + ZRS-AG-4
Doskonałe 2-drożne głośniki Magnata dedykowane do
FIATA i ALFY ROMEO
w komplecie z wtyczkami do fabrycznych kostek
Najnowsze głośniki Magnata bardzo dynamicznie i głośno grają pod samym radiem. Nie sugerujcie się niską ceną to naprawdę doskonałe głośniki. Bardzo dużo ich sprzedajemy. Klienci są bardzo zadowoleni, ponieważ grają pod samym radiem głośniej i lepiej od wielu droższych, których przy nich w ogóle nie słychać. Jest dobry basik, jest czysty środek i dobry wysoki sopran. Tani markowy głośnik o doskonałym brzmieniu i porządnych parametrach. Pamiętajcie, że jeżeli nie chcecie dodatkowych wzmacniaczy to najlepsze są proste lekkie głośniki z lekką membraną i lekkim zawieszeniem. To najlepsze i najgłośniejsze głośniki w cenie do 100zł. Drogi dopasiony głośnik wcale nie zagra lepiej niż ten prosty magnacik pod samym radiem. Nasi klienci wiele razy się o tym przekonali. Dlatego tak bardzo polecamy te głośniki. Satysfakcja gwarantowana. Pamiętajcie - jeżeli jesteście już skazani na mały głośnik 10cm to kupcie porządny!
MIEJSCE MONTAŻU GŁOŚNIKÓW:
Fiat Cinquecento 1[zasłonięte]991-19 deska rozdzielcza przód
Fiat Seicento wszystkie modele 1[zasłonięte]998-20 deska rozdzielcza przód
Fiat 600 [zasłonięte] 200510 deska rozdzielcza przód
Fiat Doblo wszystkie modele deska rozdzielcza przód
Fiat Panda do 2003 drzwi przód
Fiat Punto do 2003 boczki w tylnej półce
Fiat Tipo boczki w tylnej półce
Fiat UNO deska rozdzielcza przód boczki w tylnej półce
DANE TECHNICZNE:
Magnat Edition 102 2-way coaxial HiFi car-system
System: głośniki 2 drożne odseparowane
Rozmiar: 100 mm
Moc Max: 160 W
Moc RMS: 40 W
Skuteczność: 89 dB
Impedancja: 4 ohm
Pasmo przenoszenia: 55 - 20.000 Hz
Średnica zewnętrzna: 100 mm
Średnica montażowa: 92 mm
Głębokość montażowa: 46 mm
W zestawie:
2 x głosnik
2 x maskownica
2 x przewody
2 x śrubki montażowe
1 x instrukcja PL
1 x opakowanie
1 x gwarancja polskiego dystrybutora 24mce
2 x redukcja do instalacji samochodowej
Do głośników dokładamy 2 komplety=2sztuki redukcji głośnikowych do fabrycznej instalacji Fiata (do starszych i młodszych modeli), tak żeby nie trzeba było nic obcinać w drzwiach nic sztukować.