HERTZ-EV130 + ŚRUBY I WKRĘTY + ZRS-AG-00
Głośniki basowe
HERTZ EV-130
z audiofilskiego systemu audio
HERTZ ESK-130
Miejsce montażu zestawu:
BMW 3 E30 (1[zasłonięte]982-19) Limousine/ Touring/ Coupe/ Cabrio z przodu przy nogach
BMW 3 E36 (1[zasłonięte]990-19) przód
BMW 3 E36 Cabriolet (1[zasłonięte]994-19) przód
BMW 3 E36 Compact (1[zasłonięte]994-20) przód
BMW 3 E36 Coupe (1[zasłonięte]992-19) przód
BMW 3 E36 Touring (1[zasłonięte]995-19) przód
BMW 3 E46 (2[zasłonięte]000-20) drzwi przód
BMW 3 E46 (2[zasłonięte]000-20) Touring drzwi przód
BMW 5 E34 Limousine / Touring / Coupe / Cabrio (1[zasłonięte]987-19) przód i tylna półka
BMW 5 E39 (1[zasłonięte]995-20) Limousine drzwi przód i tylna półka
BMW 5 E39 Touring (1[zasłonięte]995-20) przód i podsufitówka z tyłu
BMW 7 E32 wszystkie modele przód
BMW 7 E38 (1[zasłonięte]994-20) drzwi przód tylna półka
BMW 8 E31 wszystkie modele przód
BMW Z3 (1[zasłonięte]996-20) montaż przód przy nogach
BMW Z3 Coupe (1998->) montaż przód przy nogach
Pasują zamiast starych głośników NOKIA.
Głośniki EV130 firmy Hertz to jedne z najlepszych głośników basowych w Polsce. Głośnik basowy o średnicy 130mm z pasmem przenoszenia od 70Hz i efektywności 93dB został idealnie zaprojektowany i zestrojony do pracy w drzwiach samochodu podłączony pod samo radio. Jego wysoka efektywność 93dB przewyższa wszystkie inne głośniki w tej klasie takich firm jak JBL, Magnat, i podobnych. 3dB różnicy w efektywności pomiędzy głośnikami to inaczej 2 razy głośniej lub ciszej. Kto więc nie planuje zakupu wzmacniacza, wciągania kabli i poważnej ingerencji w instalację audio samochodu, a chce jedynie wymienić stare głośniki na nowe nic lepszego nie znajdzie. To jest sprawdzona firma, sprawdzony głośnik i gwarantuję Wam że warto wydać na niego pieniądze. Gra mocnym i niskim basem już przy małej mocy radia. Dzięki specjalnej wyżłobionej, wzmocnionej i usztywnionej membranie głośnik nawet przy dużej mocy nie wnosi zniekształceń. Tanie fabryczne głośniki powodują złudzenie płytkiego młotkowanego stukania a nie ma w ich brzmieniu miękkiego niskiego basu. Hertz da wam niskie i miękkie brzmienie i to pod zwykłym radiem, czego nie zrobi żaden inny głośnik w cenie do 300zł. Proszę jeszcze pamiętać, że jest to głośnik z systemu Energy Hertz ESK-130 który w komplecie z tweeterem i zwrotnicą kosztuje w cenie bardzo promocyjnej ok. 450zł.
Polecamy ten głośnik szczególnie tym klientom, którzy mają oddzielne tweetery w swoich samochodach. Małe głośniki wysokotonowe zainstalowane zazwyczaj wysoko w drzwiach, w obudowie lusterek, przy klamkach, na podszybiu itp. – one się nie psują. Psują się zawsze głośniki basowe na dole w drzwiach i to je wystarczy wymienić. Hertz EV-130 to najlepsza oferta dla klientów, którzy chcą niedużym kosztem zyskać naprawdę doskonałe brzmienie.
Głośniki basowe Hertz EV-130 są elementem zestawu Hertz ESK-130, który kosztuje ponad 450zł.
Parametry elektryczne głośników basowych EV130:
Moc RMS: 150W
Moc ciągła: 50W
Pasmo przenoszenia: 70-6 000Hz
Efektywność: 93dB
Impedancja: 4Ohm
Wymiary:
Średnica zewnętrzna: 130mm
Średnica montażowa: 119mm
Wysokość całkowita: 57mm
Głębokość montażowa: 50mm
W skład zestawu wchodzi:
2 x głośnik basowy EV-130
1 x pudełko
1 x gwarancja 24-mce + paragon fiskalny lub Fvat na życzenie
2 x redukcja do fabrycznej instalacji głośnikowej w drzwiach pokazana na zdjęciu
DO KOMPLETU Z GŁOŚNIKAMI DOKŁADAMY:
Fabryczne głośniki w drzwiach podłączone są do fabrycznej instalacji przy pomocy specjalnych złączek. Żeby podłączyć nowe głośniki trzeba te złączki poprzecinać, dolutować do nowych głośników, zaizolować. Wielu kierowców w ten sposób niszczy nieodwracalnie fabryczną oryginalną instalację. Nie trzeba tak robić. My dajemy w komplecie z dystansami gotowe redukcje do fabrycznych kostek w drzwiach gratis. Już nie trzeba nić przecinać. Na piny od głośników nasuwamy wsuwki, a do fabrycznych kostek wciskamy złącza. Bez cięcia, lutowania, Profesjonalnie jak należy.
Gdyby się okazało, że oferowane przez nas redukcje na kable głośnikowe do instalacji fabrycznej nie pasują do waszych samochodów to proszę nie mścić się za to komentarzami. Jest tyle modeli samochodów produkowanych w wielu krajach z różnych roczników, że mogą zdarzyć się rozbieżności wynikające z naszej niewiedzy. Jako jedyni w dobrej wierze dokładamy takie redukcje gratis i proszę w przypadku problemów nas nie karać.