CRUNCH DSX-42 + ZRS-AG-01
2-DROŻNE GŁOŚNIKI
AMERYKAŃSKIEJ FIRMY CRUNCH
ZASTOSOWANIE:
Alfa Romeo 155 zastosowanie: podszybie
Audi 80/80 Avant/90/Coupe zastosowanie: podszybie
Citroen Berlingo rocznik: do 2008r. zastosowanie: podszybie
Citroen C1 zastosowanie: podszybie
Daewoo Espero/Matiz/Nexia zastosowanie: podszybie
Fiat Cinquecento/Doblo/Seicento/Tempra/Uno zastosowanie: podszybie
Hyundai Atos rocznik: 1998r - w górę zastosowanie: podszybie
Mazda 121 rocznik: do 1991r zastosowanie: podszybie
Mercedes W201 rocznik: 1982 - 1993r. zastosowanie: podszybie
Mercedes W638 (V-klasa) rocznik: 1996 - 2003r. zastosowanie: podszybie
Mitsubishi Colt rocznik: 1989 - 1996r. zastosowanie: podszybie
Mitsubishi Carisma zastosowanie: podszybie
Mitsubishi Lancer rocznik: 1988 - 1996r. zastosowanie: podszybie
Mitsubishi Pajero rocznik: 1987 - 2004r. zastosowanie: podszybie
Opel Agila rocznik: 2000 - 2004r. zastosowanie: podszybie
Opel Frontera rocznik: 1993 - 1996r. zastosowanie: podszybie
Opel Kadett E rocznik: do 1998r. zastosowanie: podszybie
Peugeot 107 rocznik: 2005r - w górę zastosowanie: podszybie
Peugeot 206 CC rocznik: 2000r - w górę zastosowanie: podszybie
Renault 5 Campus zastosowanie: podszybie
Renault Clio rocznik: do 1998r zastosowanie: podszybie
Renault Kangoo zastosowanie: podszybie
Renault Rapid zastosowanie: podszybie
Renault Twingo rocznik: 1998 - 2007r. zastosowanie: podszybie
Saab 9000 rocznik: 1985 - 1997r. zastosowanie: podszybie
Seat Ibiza rocznik: 1993 - 1999r. zastosowanie: podszybie
Subaru Justy rocznik: 1995 - 2003r. zastosowanie: podszybie
Suzuki Ignis/Jimny zastosowanie: podszybie
Suzuki Swift rocznik: 1990 - 2004r. zastosowanie: podszybie
Suzuki Vitara rocznik: 1988 - 1998r. zastosowanie: podszybie
Suzuki Wagon R+ rocznik: 2000 - 2006r. zastosowanie: podszybie
Toyota 4 Runner (Hilux) rocznik: 1987r. - w górę zastosowanie: podszybie
Toyota Aygo rocznik: 2005 - 2009r. zastosowanie: podszybie
Toyota Camry rocznik: 1987 - 1991r. zastosowanie: podszybie
Toyota Carina rocznik: 1988 - 1992r. zastosowanie: podszybie
Toyota Celica GT rocznik: do 1994r. zastosowanie: podszybie
Toyota Corolla rocznik: 1987 - 1992r. zastosowanie: podszybie
Toyota Hilux rocznik: 1989r. - w górę zastosowanie: podszybie
Toyota MR2 rocznik: 1990r. - w górę zastosowanie: podszybie
Toyota Starlet rocznik: 1989 - 1996r. zastosowanie: podszybie
Toyota Yaris rocznik: 1999 - 2005r. zastosowanie: podszybie
VW T4 Bus/Caravelle/Multivan zastosowanie: podszybie
VW Caddy rocznik: 1996 - 2004r. zastosowanie: podszybie
VW Golf III/Vento zastosowanie: podszybie
VW LT 46 rocznik: 1982r. - w górę zastosowanie: podszybie
VW Passat rocznik: 1988 - 1996r. zastosowanie: podszybie
VW Polo rocznik: 1994 - 1999r. zastosowanie: podszybie
Parametry elektryczne:
Maksymalna moc wejściowa: 120 W
Nominalna moc wejściowa: 60 W
Impedancja: 4 Ohm
Pasmo przenoszenia 76 - 22.000 Hz
Skuteczność (1W/1m): 90 dB
Średnica zewnętrzna: 100mm
Średnica otworu montażowego: 96mm
Głębokość montażowa: 34mm
W komplecie znajdują się:
karta gwarancyjna
głośniki 2 szt.
maskownice 2 szt
wtyczki pokazane na zdjęciach
Jeżeli Crunch nie kojarzy się Państwu tak jak Pioneer, Magnat, JBL to nic dziwnego. To nie jest marketowy głośnik dla wszystkich. Crunch to amerykańska marka, znana na rynku amerykańskim i niemieckim. To audiofilskie brzmienie, którego nie uświadczycie z żadnego marketowego budżetowego głośnika. W czasach kiedy wszystkie europejskie marki zanim coś zrobią to 10 razy zapytają księgowej o koszty, dla prawdziwych znawców i miłośników starego dobrego soczystego brzmienia, nasyconego prawdziwym dynamicznym basem i sopranem Crunch to doskonała alternatywa. Kto się nie godzi na tanie budżetowe brzmienie ale szuka prawdziwej muzyki nasyconej czystym detalicznym sopranem powinien sobie kupić głośniki właśnie tej marki. Cena nie jest kosmiczna zważywszy że macie Państwo przed sobą produkt z górnej półki, który spełni Wasze oczekiwania i zaskoczy znajomych. Będziecie mogli pochwalić się znajomym, że macie prawdziwe głośniki ze Stanów a nie z Hipermarketu.
Crunch DSX seria Definition to klasyka gatunku. Audiofilska membrana z lakierowanej celulozy na miękkim gumowym zawieszeniu, neodymowy tweeter, cewka na aluminiowym karkasie. Głośnik gra bardzo głośno pod samym radiem, ale proszę zwrócić uwagę, że można go bez obawy spalenia podłączyć pod mały wzmacniacz o prawdziwej mocy do 60W RMS. Gra zdecydowanie lepiej niż fabryczne głośniki. Jest zdecydowanie dynamiczniejszy, słychać klarowny czysty sopran, środek jest detaliczny a bas schodzi miękko. Basowego szału na tym głośniku nie będzie jak zresztą na żadnym głośniku o średnicy 10cm. Ale średni bas jest i to bardzo przyjemny, którego się nie spodziewacie po takim małym głośniku. To bardzo zaawansowana konstrukcja. Głośnik został zaprojektowany w wersji EXTRA FLAT - bardzo płytki montaż pozwoli założyć go do każdego samochodu. Bardzo polecam.