Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

FUZJE I PRZEJĘCIA. DLACZEGO KOŃCZĄ SIĘ !NOWA!

24-01-2014, 19:32
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Użytkownik gkbook
numer aukcji: 3829463550
Miejscowość Morawica
Wyświetleń: 2   
Koniec: 24-01-2014 19:29:46

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Dziś oferuję Państwu:

 

 

FUZJE I PRZEJĘCIA. DLACZEGO KOŃCZĄ SIĘ (NIE) POWODZENIEM

 

 

BARBARA ROZWADOWSKA 

 

 

 

Książka jest obowiązkową lekturą zarówno dla menedżerów zaangażowanych w fuzje i przejęcia, jak i dla konsultantów pomagających skutecznie i w miarę możliwości „bezboleśnie” przeprowadzić te skomplikowane procesy biznesowe. Wielkim atutem książki jest rzetelny przegląd formalno-prawnych uwarunkowań fuzji i przejęć. Jeszcze większym - mnóstwo praktycznych wskazówek odpowiadających – w zwięzły i kompetentny sposób - na pytanie jak zarządzać fuzjami i przejęciami. Jednak zdecydowanie największą zaletą książki jest to, że Autorka poświęciła w niej wiele miejsca „miękkim” aspektom fuzji i przejęć („zarządzaniu emocjami”, komunikowaniu zmian, sposobom przezwyciężania oporów, za które odpowiedzialne są różne kultury organizacyjne, sposobom „oswajania” poczucia niepewności itd.). Fakt, iż owe miękkie, psychologiczne i socjologiczne aspekty fuzji i przejęć zostały potraktowane w książce z najwyższą uwagą czyni tę publikację przedsięwzięciem prekursorskim na polskim rynku wydawniczym.

prof. dr hab. Rafał Drozdowski, dyrektor Instytut Socjologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, prezes zarządu Public Profits, firmy badawczo-doradczej
Barbara Rozwadowska jest doktorem nauk ekonomicznych, adiunktem w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Jest też autorką programu Podyplomowego Studium Public Relations; opiekunem merytorycznym specjalizacji komunikacja społeczna. Publikuje artykuły z zakresu marketingu, public relations i komunikacji w prestiżowych periodykach. Utrzymuje liczne kontakty z praktyką – prowadzi badania rynku, szkolenia w renomowanych firmach. Jest konsultantką wartościowych i ważnych projektów.

 

 

Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 220
Wysokość: 227 mm
Szerokość: 152 mm
Grubość grzbietu: 14 mm
Numer wydania: 1
Rok wydania: 2012

 

 

 

ZACHĘCAM DO ZAKUPU NA INNYCH MOICH AUKCJACH