Informacja
Kupujesz powyżej 500 zł zadzwoń do nas i zapytaj o rabat.
Małe produkty można łączyć w jedną wysyłkę.
Oferta Futerał, pokrowiec wodoodporny DICAPAC, model WP-570
Futerał, pokrowiec wodoodporny DICAPAC, model WP-570
-
Produkt marki Dicapac.
Każdy futerał, który trafia do sprzedaży, przechodzi bardzo rygorystyczne testy jakościowe, wykonywane zgonie z japońskimi standardami. Idealnie nadaje się do wykorzytania podczas trwających wakacji.
WODOSZCZELNY FUTERAŁ DO APARATÓW FOTOGRAFICZNYCH model WP-570
bezpieczny futerał, chroniący aparat przez wilgocią, kurzem, piaskiem, śniegiem, umożliwia nurkowanie do 10m głębokości.
marki
Najlepszy i najbezpieczniejszy na rynku futerał wodoodporny do aparatów kompaktowych. Umożliwia fotografowanie pod wodą na głębokości do 10m, chroni przed kurzem, piaskiem i wszelkimi szkodliwymi zanieczyszczeniami. Wykonany jest z najwyższej jakości tworzyw, gwarantujących bezpieczeństwo sprzętu. Posiada zatrzaskowy zamek patentowy, zabezpieczony dodatkowo dwoma rzepami - dajemy gwarancję 100% szczelności. Każdy futerał, który trafia do sprzedaży, przechodzi bardzo rygorystyczne testy jakościowe, wykonywane zgonie z japońskimi standardami. Przednia soczewka wykonana jest z tworzywa pokrytego dodatkowo powłoką UV - niweluje efekt zamglenia występujący pod wodą.
Specyfikacja:
- umożliwia robienie zdjęcia pod wodą do 10m (futerały były testowane na 20m)
- idealne zabezpieczenie aparatu na kajakach, łódce przed piaskiem na plaży, w zimę, podczas wędkowania, podczas deszczu
- szklany filtr z powłoką UV
- pasek na szyję w komplecie
- opatentowane zamknięcie na zatrzaskowy zamek i podwójny rzep
- wytrzymałość minimum 10 000 cykli zamknięć i otwarć
- maksymalny obwód aparatu w pionie: 200mm
- maksymalna długość aparatu w poziomie: 120mm
Przeznaczony do (proszę kliknąć na odpowiednią markę i odszukać model pokrowca):
Szybka lista modeli:
SAMSUNG: WB 210 / 500 / 510 / 550 / 600 / 650 / 700 S 1050 / 580 EX 1 CANON Powershot: G7, G9, G10, G11, SX100IS, SX110IS, SX120IS, SX200IS, SX210IS, SX220HS, SX230HS, A650 IXUS 1000HS PANASONIC: Lumix DMC: TZ1, TZ2, TZ3, TZ4, TZ5, TZ6, TZ7, TZ8, TZ10, TZ15, TZ18, TZ20, TZ22 LX1, LX2, LX3, LX5, ZS1, ZS3, ZS5, 6, 7, 10 LZ7 CASIO: EX-ZR 10 / 100 EX-H 20G
|
NIKON Coolpix: P5000, P5100, P6000 S 8000 / 8100 / 8200 / 9100 / 9200 / 9500 / L610 SONY: Cybershot DSC HX 5V / 7V / 9V H55 RICOH: R40 / R10 / R8 / R7 / R6 / R5 / R4 / R3 / GX100 /GX200 / CX1 / CX2 / CX3 / CX4 / CX5 FUJIFILM: T 200 / 300 F 300 / 500 / 550 JX 400 INNE: Pentax Optio 750z, RZ10; Leica Digilux 3 / 4 / 5 / 20 / X1; Sigma DP1, DP2, DP1X |
Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne (opisy) nie zawierają braków lub błędów. Ponieważ ew. błędne opisy nie mogą jednak być podstawą do roszczeń, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt ze sprzedawcą przed podjęciem decyzji o zakupie.
Polecam również inne moje aukcje: |
Warunki ogólne
Warunki reklamacji i zwrotów:
- 1. Wszystkie produkty oferowane na Allegro pod nikiem www_fotostyle_pl są fabrycznie nowe wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski poprzez oficjalną dystrybucję poszczególnych producentów.
- 2. Produkty posiadają gwarancję producenta importera lub sprzedawcy obowiązującą na terytorium Polski. Warunki realizacji gwarancji są określane przez gwaranta w sposób zwyczajowo przyjęty. Zazwyczaj okres gwarancji wynosi 12 miesięcy a wszelkie ewentualne odstępstwa (wydłużenia/skrócenia okresu gwarancyjnego) od tej reguły są zaznaczone w opisie produktu.
- 3. W okresie 10 dni od dostarczenia towaru zakupionego na odległość konsumentowi przysługuje prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów (...) zwane dalej zwrotem konsumenckim.
- 4. W ramach odstąpienia od umowy wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość ( zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów (...) konsument odstępuje od umowy wyłącznie poprzez złożenie sprzedawcy oświadczenia na piśmie w terminie do 10 dni od daty odbioru przesyłki z przedmiotowym zamówieniem.
- 5. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty wyłącznie gdy będzie odesłany w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu z jego kompletną pierwotną zawartością (urządzenie wszelkie inne dołączone urządzenia i akcesoria instrukcje gwarancja dowód zakupu itp.).
- 6. Produkt podlegający zwrotowi nie może być używany. Zwrot nie zostanie przyjęty jeśli zwracany produkt będzie uszkodzony fizycznie lub jeśli będzie nosił jakiekolwiek ślady użytkowania.
- 7. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres sklepu.
- 8. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem!
- 9. W przypadku niedopełnienia przez kupującego łącznie warunków zawartych w pkt. 3 - 7
włącznie zastrzegamy sobie prawo nie przyjęcia przesyłki zwrotnej lub zarzutu bezskuteczności wobec odstąpienia od umowy.
- 10. Sprzedawca ma 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o którym mowa w pkt. 4. na ustosunkowanie się do zawartej w nim treści. Po upływie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia, o którym mowa w pkt. 4., zwrot uważa się za rozpatrzony pozytywnie chyba że sprzedawca ustosunkował się do treści przedmiotowego oświadczenia przed upływem tego terminu.
- 11. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia oświadczenia o którym mowa w pkt. 4. zwrot kwoty przedmiotu zamówienia następuje w terminie 14 dni na rachunek bankowy podany przez konsumenta.W przypadku darmowej wysyłki przy zakupie produktu - odliczane są koszty za dostawę.
- 12. Gwarancja oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
- 13. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy Klienta wszelkie koszty wyżej wymienionych procedur pokrywa Klient.
- 14. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta wszelkimi kosztami jakie poniósł w związku z nieuzasadnioną reklamacją lub nieuzasadnionym zwrotem konsumenckim. W szczególności kosztami usług serwisowych diagnozowania przechowywania oraz spedycji przedmiotowych produktów.
|