Funkcjonowanie osobiste i
społeczne Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością
intelektualną Jesień Borowska-Kociemba Agnieszka, Krukowska
Małgorzata Wydawnictwo: Harmonia
ISBN:[zasłonięte]978-8334-716-0 Format:
22.0x30.5cm Oprawa: Kartonowa
Foliowana Wydanie: 1, 2014 r.
Funkcjonowanie osobiste i społeczne.
Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną.
Teczka 1: JESIEŃ to propozycja pomocy dydaktycznej dla
nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami
niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i
znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w
uczeniu się. Karty mogą być wykorzystywane przez rodziców do
pracy z dziećmi w domu w celu podtrzymania ciągłości procesu
edukacyjnego, a także jako urozmaicenie codziennych zajęć.
Zarówno układ, jak i treść ćwiczeń odpowiadają rozkładowi
materiału nauczania dla uczniów z niepełnosprawnością
intelektualną i są zgodne z podstawą programową MEN z 23
grudnia 2008 roku.
Funkcjonowanie osobiste i
społeczne Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością
intelektualną Zima Borowska-Kociemba Agnieszka, Krukowska
Małgorzata Wydawnictwo: Harmonia
ISBN:[zasłonięte]978-8334-717-7 Format:
22.0x30.0cm Liczba stron: 90 Oprawa:
Kartonowa Wydanie: 1, 2014 r.
Funkcjonowanie osobiste i społeczne.
Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną.
Teczka 2: ZIMA to propozycja pomocy dydaktycznej dla
nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami
niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i
znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w
uczeniu się. Karty mogą być wykorzystywane przez rodziców do
pracy z dziećmi w domu w celu podtrzymania ciągłości procesu
edukacyjnego, a także jako urozmaicenie codziennych zajęć.
Zarówno układ, jak i treść ćwiczeń odpowiadają rozkładowi
materiału nauczania dla uczniów z niepełnosprawnością
intelektualną i są zgodne z podstawą programową MEN z 23
grudnia 2008 roku.
|