FUNKCJONOWANIE OSOBISTE I SPOŁECZNE – KARTY PRACY DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ – Jesień
Agnieszka Borowska-Kociemba, Małgorzata Krukowska
Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Teczka 1: JESIEŃ to propozycja pomocy dydaktycznej dla nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się. Karty mogą być wykorzystywane przez rodziców do pracy z dziećmi w domu w celu podtrzymania ciągłości procesu edukacyjnego, a także jako urozmaicenie codziennych zajęć. Zarówno układ, jak i treść ćwiczeń odpowiadają rozkładowi materiału nauczania dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i są zgodne z podstawą programową MEN z 23 grudnia 2008 roku.
FUNKCJONOWANIE OSOBISTE I SPOŁECZNE – KARTY PRACY DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ – Zima
Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Teczka 2: ZIMA to propozycja pomocy dydaktycznej dla nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się. Karty mogą być wykorzystywane przez rodziców do pracy z dziećmi w domu w celu podtrzymania ciągłości procesu edukacyjnego, a także jako urozmaicenie codziennych zajęć. Zarówno układ, jak i treść ćwiczeń odpowiadają rozkładowi materiału nauczania dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i są zgodne z podstawą programową MEN z 23 grudnia 2008 roku. W serii Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną znajdują się także: Teczka 1: JESIEŃ, Teczka 3: WIOSNA, Teczka 4: LATO. Teczka 2: ZIMA zawiera ćwiczenia tematyczne dotyczące: • ważnych świąt przypadających na okres zimy, • cech charakterystycznych zimy, • odpowiedniego ubioru, • członków rodziny, • zwierząt i ptaków w okresie zimy, • bezpieczeństwa podczas zabaw i sportów zimowych.
FUNKCJONOWANIE OSOBISTE I SPOŁECZNE – KARTY PRACY DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ – Wiosna
Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Teczka 3: WIOSNA to propozycja pomocy dydaktycznej dla nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się. Karty mogą być wykorzystywane przez rodziców do pracy z dziećmi w domu w celu podtrzymania ciągłości procesu edukacyjnego, a także jako urozmaicenie codziennych zajęć. Układ kart oraz forma i treść ćwiczeń dostosowane są do rozkładu materiału, którym posługują się nauczyciele i terapeuci pracujący z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie oraz są zgodne z podstawą programową MEN z 23 grudnia 2008 roku. W serii Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną znajdują się także: Teczka 1: JESIEŃ, Teczka 2: ZIMA, Teczka 4: LATO. Teczka 3: WIOSNA to ćwiczenia tematyczne dotyczące: • cech charakterystycznych wiosny, • ważnych świąt przypadających na okres wiosny, • prac ogrodowych w czasie wiosny, • zwierząt i ich domów, • zdrowego odżywiania się, • wiedzy o środowisku, • ekologii, • domu, pomieszczeń i obowiązków domowych.
FUNKCJONOWANIE OSOBISTE I SPOŁECZNE – KARTY PRACY DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ – Lato
Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Teczka 4: LATO to propozycja pomocy dydaktycznej dla nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się. Karty mogą być wykorzystywane przez rodziców do pracy z dziećmi w domu w celu podtrzymania ciągłości procesu edukacyjnego, a także jako urozmaicenie codziennych zajęć. Układ kart oraz forma i treść ćwiczeń dostosowane są do rozkładu materiału, którym posługują się nauczyciele i terapeuci pracujący z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie oraz są zgodne z podstawą programową MEN z 23 grudnia 2008 roku. W serii Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną znajdują się także: Teczka 1: JESIEŃ, Teczka 2: ZIMA, Teczka 3: WIOSNA. Teczka 4: LATO to ćwiczenia tematyczne dotyczące: • ważnych świąt przypadających na okres lata, • miejsca Polski w Europie i Unii Europejskiej, • polskich miast i ich zabytków, • domu, pomieszczeń i sprzętów domowych, • budowy ciała człowieka, zmysłów i emocji, • cech charakterystycznych lata, • bezpieczeństwa i telefonów alarmowych, • wakacji i podróżowania.
Jeśli nie znalazłeś tego czego szukasz zadzwoń, a wystawimy dla Ciebie aukcję.
masz pytanie zadzwoń:
32 [zasłonięte] 93 lub 32 [zasłonięte] 72
poniedziałek- piątek 8:00-20:00
sobota 8:00-14:00
1 aukcja lub 1 przedmiot - poczta polska
kilka aukcji lub sztuk wysyłka kurierem
WYSYŁKA ZA GRANICĘ po uprzednim uzgodnieniu kosztów wysyłki wg cennika POCZTY POLSKIEJ dla danego kraju:
http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,zagraniczny_paczka_pocztowa.html
- forma płatności przelew
REGULAMIN SKLEPU NA STRONIE O MNIE
kupujesz wypełnij - formularz płacę niezależnie od formy płatności
DANE DO PRZELEWU:
P.P.H.U Najbar Mirosław
ul.Batorego 24
43-100 Tychy
ING BANK ŚLĄSKI 92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368