Opis książki:
Wprowadzenie Irena Ozimek Rozdział 1. Finansowanie rozwoju turystyki w Polsce ze środków publicznych Katarzyna Gralak Rozdział 2. Wpływ wybranych współczesnych trendów w turystyce i rekreacji na planowanie rozwoju turystyki w gminie Agata Cieszewska, Renata Giedych Rozdział 3. Etyka i społeczna odpowiedzialność biznesu w turystyce Agnieszka Bobola Rozdział 4. Instytucje i organizacje zajmujące się ochroną konsumentów na rynku usług turystycznych Irena Ozimek, Julita Szlachciuk Rozdział 5. Od turystyki aktywnej do ekstremalnej - miejsce turystyki kwalifikowanej na współczesnym rynku Joanna Adamczyk Rozdział 6. Stan obecny i możliwości rozwoju szlaków krajoznawczych w Polsce Longina Chojnacka-Ożga, Wojciech Ożga Rozdział 7. Społeczne uwarunkowania rekreacyjnego zagospodarowania lasów Emilia Janeczko Rozdział 8. Oddziaływanie turystyki i rekreacji na faunę Jarosław Skłodowski Rozdział 9. Turystyka konna osób niepełnosprawnych Jacek Łojek, Natasza Chabinowska, Anna Łojek Rozdział 10. Turystyka wiejska i agroturystyka - stan obecny i perspektywy rozwoju Katarzyna Karbowiak Rozdział 11. Wybrane tendencje rozwojowe współczesnego hotelarstwa Beata Sawicka, Monika Świątkowska, Ewa Świstak Aneks - Globalny Kodeks Etyki w Turystyce Informacje o autorach
|