Funkcjonalność stron internetowych banków
a zachowania nabywców na rynku usług bankowych
Grzegorczyk Wojciech, Sibińska Anna, Krawiec Wioletta
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN:[zasłonięte]978-8325-344-3 Format: 17.0x24.0cm Liczba stron: 132 Oprawa: Miękka Wydanie: 1, 2009 r.
Opis:
Głównymi celami prezentowanej publikacji są: • przedstawienie specyfiki decyzji podejmowanych przez nabywców produktów bankowych, czynników tych decyzji oraz procesu decyzyjnego na rynku usług bankowych, • określenie obszarów funkcjonalności stron internetowych, • ustalenie kryteriów, na podstawie których nastąpi ocena rozwoju i zmian funkcjonalności tych stron, • przedstawienie zmian zachodzących w funkcjonalności serwisów internetowych banków na przykładzie wybranych banków na polskim rynku bankowym, • prezentacja postrzegania i oceny stron internetowych banków przez nabywców produktów bankowych, • określenie wpływu zmian stron internetowych na zachowania nabywców na rynku usług bankowych.