Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

FUJITSU SIMENS Pi 2512 USZKODZONA PŁYTA GŁÓWNA

10-07-2012, 15:35
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 69.99 zł     
Użytkownik arttcom
numer aukcji: 2404422753
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 32   
Koniec: 07-07-2012 13:51:30

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

FUJITSU SIMENS Pi2512

USZKODZONA PŁYTA GŁÓWNA

Mam do zaoferowania uszkodzona płyte głowna  z notebooka Fujitsu Simens Pi2512.Płyta nie sprawna stan nie znany.

  

   Kontakt:

tel.914[zasłonięte]733

 

tel.kom.501[zasłonięte]438

[zasłonięte]@poczta.onet.pl

 

 

70-111Szczecin

 

al.Powstańców Wlkp.29

 

Faktura wat lub paragon

 


 

Płatność:

Dostępne na aukcjach formy płatności to:

Przedpłata na konto bankowe, Płatność za pobraniem oraz Płatność przy odbiorze osobistym.

W przypadku braku wypełnienia Formularza Opcji Dostawy z potwierdzeniem formy płatności, domyślnie przyjmuje się płatność z góry. Na wpłatę Kupujący ma do 7 dni, licząc od daty zakupu na aukcji.

W uzasadnionych przypadkach Sprzedający może przedłużyć termin oczekiwania na wpłatę – po wcześniejszym uzgodnieniu, tylko i wyłącznie przed zakupem.

 

Zwroty i reklamacje:

 

Reklamacja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych i wad powstałych w wyniku nie właściwej eksploatacji. Naruszenie plomb gwarancyjnych powoduje utratę gwarancji. W przypadku reklamacji należy odesłać towar (cały komplet) do mnie na własny koszt. Wraz z reklamowanym towarem należy wysłać dowód zakupu (oryginał) i szczegółowy opis powstałej usterki. Reklamacja jest realizowana w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki, może się jednak zdarzyć że termin reklamacji się wydłuży.


W przypadku gdy kupującym nie jest konsument w rozumieniu art 221 Kodeksu Cywilnego, strony wyłączają odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru (art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego).

Sprzedawca nie gwarantuje kompatybilności sprzedawanych przedmiotów z urządzeniami klienta, brak kompatybilności nie może być podstawą do reklamacji.