Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Fuji Team Issue 9,3 kg

22-01-2012, 6:40
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 7 900 zł     
Użytkownik bartex88
numer aukcji: 2029338035
Miejscowość Legnica
Wyświetleń: 355   
Koniec: 14-01-2012 12:52:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Marka: Inna marka
Materiał ramy: Karbon/tytan
Rozmiar ramy w calach (1 - 30): 18.50
Rodzaj ramy: Sztywna
Waga (gramy): 9276
Rodzaj: Męski,
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Sprzedam rower Fuji Team Issue Carbon, mogę również sprzedać na części, jeśli jesteś zainteresowany to dzwoń lub pisz. Rower jest w bardzo dobrym stanie. Posiada jedynie kilka mankamentów.

 

Zacznę jednak od zalet:

 

- Rama niesamowicie sztywna, karbonowa, rozmiar 18,5 cala (mam 180cm wzrostu, świetnie dopasowana), rama nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków podczas jazdy

- Amortyzator Reba World Cup w świetnym stanie, nie wymaga żadnego wkładu finansowego, był sprawdzany w serwisie w tym roku

- W korbie XTR nowe tarcze (średnia oraz duża wymieniona na oryginalną XTR, najmniejsza shimano, ale nie wiem jaki model), nowy wkład supportu oraz śrubki KCNC złote.

- Kaseta XTR, łańcuchy KMC,  XTR i przerzutka tylna XTR świetnie działają ze sobą (na kasecie + 3 łańcuchy od wymiany do dziś zrobiłem ok 3300 km co jest niczym jak na klasę XTR)

- Koła Mavic Crossmax SLR Disc (najwyższy model) bez żadnych luzów, w świetnym stanie.

- Opony Schwalbe Rocket Ron 2,1 wyglądają jak nowe (roczne, mało jeżdżone)

- Pancerze i linki czyste, wysokiej klasy Rapicod, niezabrudzone (jeżdżę w zasadzie tylko po asfalcie), wymieniane w zeszłym roku.

- Hamulce XTR w stanie idealnym (nowe klocki, z przodu już założyłem, na tył dokładam w pudełku, oraz tarcze - nowy model XTR)

 

Mankamenty:

 

- ułamałem przy upadku dźwigienkę do zrzucania biegu w prawym dual controlu (z lewego wykręciłem i przerzucam aktualnie dźwigniami hamulca)

- przednia przerzutka ma lekko krzywy wózek, czasami łańcuch spadnie z blatu na dwójkę

- w tym roku w siodełku pękł pręt, przesunąłem lekko do przodu i śmigałem dalej, nawet lepiej mi się jeździło w zasadzie ;)

 

Sprzedaję bez pedałek widocznych na zdjęciach.

 

Link do mojego bloga w którym pisałem na bieżąco o tym co zmieniałem w rowerze. Można przejść do archiwum do konkretnych dat.

 

Co, dlaczego i kiedy wymieniałem:

 

8 czerwca 2010:

- nowa kaseta XTR 11-32

- dwa łańcuchy KCM Gold bardzo lekkie

- jeden łańcuch XTR (zabrakło pieniędzy na trzeci KMC)

 

na nowym napędzie pokonałem do dzisiaj ok 3300 km. Spokojnie wytrzyma do 12 tys km, a może i więcej.

 

2 sierpnia 2010:

- wypadł mi klocek hamulcowy z tyłu. Musiałem kupić nowy na gwałt, akurat byłem za granicą i niestety kosztowało mnie to 30 euro ! Na blogu jest zdjęcie jako dowód tej ceny ;)

 

25 sierpnia 2010:

- śrubki złote KCNC w korbie

 

24 lipca 2010:

- nowe opony Schwalbe Rocket Ron (niewiele jeżdżone bo szybko założyłem stare Larseny na szosę)

 

31 marca 2011:

- nowe stery WCS, stare już się nie nadawały.

 

21 maja 2011:

- w końcu zdecydowałem się na zakup opon szosowych do MTB (od tego czasu jeździłem tylko na nich)

 

2 czerwca 2011:

- tarcze hamulcowe XTR 2011 160mm (nowy model), wymieniłem by zbić na wadze, stare są jeszcze dobre

- klocki hamulcowe accent (52 zł sztuka)

- wszystkie tarcze w korbie XTR (wymiany wymagała tylko średnia, ale wymieniłem od razu wszystkie)

- wkład supportu XTR (stary strzelał, pewnie łożyska)

 

od tego dnia zrobiłem ok 800 km na nowych tarczach itd.

 

Link do mojego bloga w którym pisałem na bieżąco o tym co zmieniałem w rowerze. Można przejść do archiwum do konkretnych dat.

 

 

Rozpiska wagowa dla wnikliwych:

 

 

Bar Ends: (Rogi + śróbki) Agogo White 59g

Bar Plugs: (Korki do kierownicy) Plastic is fantastic 3g

Bottle Cage: (Koszyk na bidon) Elite 42g

Bottle Cage Bolts: (Śrubki bidonu) 6 g

Brake (Front) + Dualcontrol: (Hamulec przedni + klamkomanetki) Shimano XTR BR-M975 + ST-M975 + przewód 377g

Brake (Rear) + Dualcontrol: (Hamulec tylny + klamkomanetki) Shimano XTR BR-M975 + ST-M975 + przewód 381g

Rotors: (tarcze + nakrętki centerlock) Shimano XTR SMRT-98 160mm 252g

Cables: (Pancerze i linki) Jagwire Rapicod Black Carbon (komplet do przerzutek) 80g

Cassette: (Kaseta) Shimano XTR CS-M[zasłonięte]970 11 221g

Chain: (łańuch) KMC X9L Gold 106 links 274g + oczywiście drugi taki sam i łańcuch xtr o podobnej wadze.

Crankset: (Korby + wkład) Shimano XTR FC-M970 175mm (śrubki KCNC) 786g

Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XTR FD-M971 Down Swing 150g 

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XTR RD-M970 199g

Fork: (Widelec) Rock Shox Reba WC 2007 19 cm karbonowej rury sterowej + poplock 1638g

Frame: (Rama + stery Ritchey WCS + hak 18g) Fuji Team Issue Carbon 18,5 1424g

Handlebar Tape: (Owijka) Silvia Cork Carbon White 32g

Handlebar: (Kierownica) Ritchey WCS Carbon 31,6 138g

Seat: (Siodło) Ritchey WCS White 210g

Seatpost: (Sztyca) Ritchey WCS Carbon 31,6 350mm 196g

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Fuji 24g

Skewers: (Zaciski koł) Mavic Crossmax SLR Disc 88g

Spacers: (Podkładki pod mostek) Carbon 2x4g + 1x2g 10g

Starnut: (Gwiazdka) - wliczona w amor

Stem: (Mostek) KCNC SC Wing st-31 110mm 31,8 105g

Tire: (Front) (Opona przednia) Schwalbe Rocket Ron Evo 2,1 386g

Tire: (Rear) (Opona tylna Schwalbe Rocket Ron Evo 2,1 384g

Top Cap: (Top cap) Top Cap + śróba + sprężynka + dystans 22g

UST: (UST) JOE'S SUPER SEALANT + wentylki UST + 2,7bar powietrza(przód 75g, tył 99g) 174g

Wheel Front: (Koło przednie) Mavic Crossmax SLR Disc 716g

Wheel Rear: (Koło tylne) Mavic Crossmax SLR Disc 859g

Misc : (Inne)

- osłona ramy: kawałek dętki + taśma 40g

 

RAZEM: 9276g.

 

Link do mojego bloga w którym pisałem na bieżąco o tym co zmieniałem w rowerze. Można przejść do archiwum do konkretnych dat.

 

 

Telefon 783 [zasłonięte] 980

 

Aktualne fotki na oponkach szosowych i łańcuchu XTR. KMC oczywiście dalej mam, dokładam.

 

 

WIĘCEJ ZDJĘĆ TUTAJ