Uwaga: w przypadku zamówienia z kompletem filtrów MANN lub
KNECHT wysyłka kurierem gratis !
Proszę również zwrócić uwagę na promocję z filtrem MANN lub
KNECHT za 5zł :
http://alle/filtr-oleju-mann-knecht-tylko-5-zl-i231[zasłonięte]1235.html
FUCHS TITAN GT1 PRO FLEX 5W30
To najwyższej jakości olej silnikowy na bazie technologii XTL
Zobacz czym wyróżnia się technologia XTL:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=aONlCEXRosE
Olej zapewnia:
doskonałą ochronę silnika w niskich temperaturach i wyjątkowe osiągi silnika.
Jest przeznaczony do nowoczesnych samochodów osobowych i dostawczych z
wydłużonym okresem wymian.
TITAN GT1 PRO FLEX 5W-30 jest najwyższej jakości olejem silnikowym
przeznaczonym do samochodów osobowych i dostawczych, wykorzystującym
najnowszą technologię XTL.
Innowacyjna technologia XTL zapewnia najwyższe osiągi silnika w całym zakresie
temperatur pracy.
Dzięki zastosowaniu technologii XTL zapewnione jest doskonałe
smarowanie silnika, a szczególnie nowoczesnych konstrukcji poddanych
downsizingowi oraz pracujących w systemie start-stop.
Technologia XTL zapewnia szybkie i pełne smarowanie silnika, co ma szczególne
znaczenie podczas rozruchu.
Stosowanie TITAN GT1 PRO FLEX 5W-30 jest szczególnie korzystne w
pojazdach wyposażonych w systemy oczyszczania spalin, jak katalizatory, czy filtry
cząstek stałych, wydłużając ich żywotność.
Ponadto, dzięki zastosowaniu technologii XTL możliwe jest ograniczenie zużycia
paliwa, nawet w porównaniu z innym olejem o tej samej klasie lepkości SAE.
TITAN GT1 PRO FLEX 5W-30 spełnia wymagania nowoczesnych systemów
oczyszczania spalin.
Może być stosowany w pojazdach produkcji azjatyckiej, w których zalecana jest
klasa jakości oleju ACEA C3.
TITAN GT1 PRO FLEX 5W-30 jest mieszalny i kompatybilny z konwencjonalnymi,
markowymi olejami silnikowymi, jednakże należy unikać domieszek olejów obcych,
ponieważ mogą one niekorzystnie wpłynąć na parametry użytkowe produktu.
Korzyści
· Przy rozruchu zimnego silnika czas dotarcia oleju jest o 55% krótszy,
a rozruch o 35% szybszy.
· Dzięki technologii XTL możliwe jest ograniczenie zużycia paliwa o 1,7% w
porównaniu z olejem o tej samej klasie lepkości SAE.
· O 18% niższe zużycie oleju.
· Zwiększona odporność na starzenie; do 38% mniejszy przyrost lepkości w
standardowym teście silnikowym.
· Chroni systemy oczyszczania spalin.
· Doskonale chroni przed zuzyciem.
· Może być stosowany w silnikach diesla i benzynowych.
· Chroni przed powstawaniem osadów w silniku i turbosprężarce.
Specyfikacje:
ACEA C3
API SM
ACEA A3/B4
Dexos 2
VW 502.00 / 505.00 / 505.01
FORD M2C917-A
GM-LL-A-025
GM-LL-B-025
BMW LONGLIFE-04
MB-APPROVAL 229.51
Parametry Techniczne
Gęstość w 15 oC DIN 51757 .....................................0,850 g/ml
Temperatura zapłonu, CoC DIN ISO 2592 .........230 oC
Lepkość dynamiczna w - 30 oC DIN 51398 .............5100 mPas
Lepkość kinematyczna w 40 oC DIN 51562-1............ 67,0 mm2/s
Lepkość kinematyczna w 100 oC DIN 51562-1 ..........11,8 mm2/s
Wskaźnik Lepkości DIN ISO 2009 ..................173
|