Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

FSO Polonez 1.5 SLE 1991r.

16-07-2012, 0:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 3 000 zł      Najwyzsza cena licytacji: 1 zł     
Użytkownik Guzios1992
numer aukcji: 2446824264
Miejscowość Mińsk Mazowiecki
Licytowało: 1    Wyświetleń: 1731   
Koniec: 02-07-2012 14:13:17
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest

Polonez 1.5 SLE (tzw. "przejściówka")

samochód jest w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym,

przejechałem nim ok. 15 tysięcy bez żadnych poważniejszych awarii

(pękła uszczelka pod głowicą, która została od razu wymieniona i linka sprzęgła, która też jest teraz nowa). Auto kupiłem od drugiego właściciela,

u którego postało przez dwa miesiące w garażu, pierwszym właścicielem był starszy pan, który przez dwadzieścia lat, raz w tygodniu jeździł swoim wychuchanym polonezem na działkę. Samochód rok temu

(po przejechaniu 100 tysięcy) przeszedł

dość gruntowny remont:

- plantowanie głowicy (przy okazji sprawdzone zostało ciśnienie sprężania - jest książkowe)

- wymiana całego układu wydechowego, łącznie z "portkami"

- wymiana przegubów wału napędowego

- remont pompy paliwa (mam do oddania jeszcze jedną nową pompę)

- remont gaźnika (mam także nowy gaźnik dla przyszłego nabywcy)

- remont układu hamulcowego (przód - tył): cylinderki, klocki, tarcze

- założone zostały nowe reflektory przednie

- naprawa i czyszczenie nagrzewnicy (samochód nagrzewa się bardzo szybko, w zimę po 5-7 minutach jest już ciepło w środku)

- wymiana przewodów paliwowych miękkich

- nowy akumulator

- wymiana mechanizmów podnoszenia szyb bocznych (jeden czeka jeszcze na wymianę)

- nowe pokrowce siedzeń i tylnej kanapy

- całe podwozie zabezpieczone bitexem i valwoliną


To tyle, ile jestem w stanie sobie w tej chwili przypomnieć.


Wszystkie naprawy i remonty przeprowadzane były na oryginalnych częściach, samochód idealnie nadaję się do rejestracji jako zabytek

(już za 3 lata!)

Auto jest pod "stałym nadzorem" mechanika, który ćwierć wieku przestał w kanale pod polonezami i dużymi fiatami, a na emeryturze jeździł polonezem na taksówce, wg. jego opinii skrzynia biegów jest w stanie niemal idealnym, jak na ten wiek, podobnie z układem kierowniczym - nie ma najmniejszych luzów, auto prowadzi się zresztą doskonale.

Spalanie jest bardzo niskie jak na poloneza - 8,5 - 9,5 litra w cyklu mieszanym (40% trasa - 60 % miasto) - oczywiście gaźnik jest przykręcony, co wcale nie sprawia, że samochód toczy się jak muł, gaźnik mogę oczywiście ustawić na życzenie - spalanie wzrośnie, ale osiągi będą naprawdę zadowalające :)

Jeśli chodzi o rzeczy, które wymagają ewentualnej naprawy to:

- minimalne ogniska korozji ( lakier jest pięknie zachowany)

- korozja na progach

- zacina się przycisk na dźwigni hamulca ręcznego (żeby go zaciągnąć, trzeba "wyjąć" przycisk palcami)

- nie działa głośnik od strony pasażera ( głośniki i radio kupiłem po zakupie auta, oryginalnie ich nie posiadał)

Do auta dodaję zapas części, książki obsługi i komplet dodatkowych felg z oponami zimowymi w niemal idealnym stanie (przejechały dwie zimy). W samochodzie jest też oczywiście oryginalny podnośnik FSO i trójkąt :)

Więcej zdjęć :)

Proszę nie sugerować się datą na zdjęciach, aparat nie był ustawiony - zresztą okoliczności przyrody dowodzą, że nie jest to styczeń :)


Zapraszam do oglądania samochodu w Mińsku Mazowieckim

lub w Mariance (6km od Mińska)

KONTAKT:

[zasłonięte]@interia.eu

602 [zasłonięte] 159