Sprzedawany przez nas towar jest nowy, zapakowany.
Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT lub paragon.
Sprzęt jest objęty 24 miesięczną gwarancją (z możliwością
przedłużenia do 5 lat - o szczegóły pytaj sprzedawcę).
Zapraszamy także do odbioru osobistego zakupionych produktów w naszym sklepie w Krakowie przy ulicy Wyki 5
tel. (12)[zasłonięte]415 39 w godzinach pn-pt 10-18 i sobotę 10-14
Informujemy również, że istnieje możliwość zakupu w różnych systemach ratalnych.
WYPRZEDAŻ EKSPOZYCJI - TOWAR W STANIE IDEALNYM
FRYTOWNICA ELDOM FR13
Ta nowoczesna i solidnie wykonana frytkownica umożliwia wykonywanie w domowej kuchni dań z chrupiącymi frytkami. Zdejmowana pokrywa z okienkiem pozwala obserwować proces smażenia bez otwierania urządzenia.
Zbiornik ma pojemność 1,6 litra. Dzięki wymiennemu filtrowi, który pochłania aromaty, nie odczuwa się intensywnego zapachu smażonego oleju. Dwie lampki kontrolne sygnalizują zasilanie i gotowość do smażenia, a termostat pozwala na płynną regulację temperatury. Blokada w pokrywie zapobiega jej samoczynnemu otwarciu. Wysoka moc zapewnia efektywność i szybkość przygotowywania potraw, a możliwość prostego demontażu pokrywy ułatwia dokładne czyszczenie całego urządzenia.
SPECYFIKACJA: http://www.eldom.eu/produkt/frytownica-fr13-eldom
Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o zakupie skontaktować się z naszym handlowcem. Ceny podawane na stronie są cenami brutto (z podatkiem VAT). Podawany przewidywany czas realizacji zamówienia na dany produkt nie stanowi elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
WYSYŁKA DHL
Przy odbiorze towaru dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, klient jest zobowiązany do sprawdzenia w obecności kuriera (nie niszcząc opakowania, profili styropianowych oraz nie naruszając plomby), czy towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek transportu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności kuriera "Protokołu uszkodzenia przesyłki" dokładnie określającego miejsce i rodzaj uszkodzeń. Protokół należy sporządzić w dniu dostawy i opatrzyć czytelnym podpisem Kupującego i przedstawiciela firmy kurierskiej. W przypadku nie spisania "Protokołu uszkodzenia przesyłki" reklamacje dotyczące uszkodzeń podczas transportu nie będą rozpatrywane.