Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

FRONTLINE ATTACK WAR OVER EUROPE

18-01-2012, 16:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 3 zł     
Użytkownik mateusz_pl2
numer aukcji: 2006947169
Miejscowość Kłobuck
Wyświetleń: 13   
Koniec: 18-01-2012 09:51:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

WYSYŁKA

WPŁATA NA KONTO 7 ZŁ
WYSYŁKA ZA POBRANIEM 15 ZŁ (MINIMUM JEDEN KOMENTARZ POZYTYWNY)

KOSZTY WYSYŁKI NIE ZMIENIAJĄ SIĘ BEZ WZGLĘDU NA ILOŚĆ KUPIONYCH GIER

KONTAKT

TELEFON 509 [zasłonięte] 506
E-MAIL: MATEUSZ_[zasłonięte]@POCZTA.FM <-kliknij żeby wysłać maila
GG: 22[zasłonięte]638 <-kliknij żeby porozmawiać
 


STRONA O MNIE - przed zakupem zapoznaj się z zasadami
KOMENTARZE - sprawdź od kogo kupujesz


KATEGORIE GIER kliknij żeby zobaczyć  inne aukcję z podobnymi grami
 

wszystkie pozostałe dla dzieci gry akcji logiczne przygodowe rpg sportowe strategie strzelaniny symulacje wyścigi

 

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST GRA

 

FRONTLINE ATTACK WAR OVER EUROPE

 

gra używana, stan zestawu dobry, nie ma problemów z działaniem

 

wymagania sprzętowe: Pentium III 700MHz, 256MB RAM, 32MB akcelerator 3D

 

Frontline Attack: War over Europe to strategia czasu rzeczywistego opracowana przez studia Reality Pump i In Images, pozwalająca graczom na wzięcie udziału w zmaganiach jednostek pancernych i zmechanizowanych, które miały miejsce w czasie II Wojny Światowej na przestrzeni lat 1941 – 1944. Wszystkie kampanie, bitwy i potyczki toczą się na kontynencie europejskim. Są to między innymi znane historyczne bitwy, jak chociażby Niemiecki atak na Rosję (operacja Barbarossa), lądowanie w Normandii (D-Day), kontrofensywa w Ardenach oraz liczne walki we Włoszech i Francji. Gra wykorzystuje zaawansowany trójwymiarowy silnik graficzny - „Earth-3 engine” (rozdzielczość do 2048 x 1800, widok z zawieszonej kamery z możliwością nieorganicznego ruchu, zoom, itp.), szczegółowo odtworzono jednostki biorące udział w walkach (pojazdy odwzorowano opierając się na oryginalnych planach konstrukcyjnych), akcja toczy się w różnych porach roku, doby i w różnych warunkach atmosferycznych, co ma niebagatelne znaczenie na jakość terenu i co za tym idzie zachowanie się oraz skuteczność oddziałów. Dodany edytor pozwala na tworzenie swoich własnych map i bitew