Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

FRONT OFFICE: PROCEDURES, SOCIAL SKILLS AND ...

17-02-2014, 17:32
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 231 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 3896565121
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 17-02-2014 17:06:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1999
Kondycja: bez śladów używania
Język: angielski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>44480, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06423, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>26005, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54802, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65354, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>44480, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06423, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>26005, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>54802, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65354

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Front Office: Procedures, Social Skills and Management

FRONT OFFICE: PROCEDURES, SOCIAL SKILLS AND ...

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: P. Abbott, S. Lewry
Language: English
Publisher: A Butterworth-Heinemann Title
Publication Date: 29 Mar 1999
Dimensions: 18.9 x 1.1 x 24.6 cm
Format: Paperback
Pages: 211
Condition: NEW
Product_ID: A75A64B300

 

 

Designed for all students of hospitality and tourism management, the second edition of this best-selling text gives a modern approach to front office operations and management using realistic scenarios set in the hotel environment. Key features of this essential text include: an user-friendly style of writing and accessible page layout, which enables students to use it as a reference book as well as a textbook; updations in the light of recent developments such as global distribution systems and the internet; greater focus on increasing yield and expansion of vital management aspects such as staffing and equipment; and, additional extended, practical exercise material. ''Front Office'' reflects the importance of different features of the receptionist's work and is divided into four main sections: Procedural aspects; Dealing with people; Increasing yield; and, Management aspects. ''Front Office'' is ideal for GNVQ/ BTEC students, those taking the professional exams of the HCIMA, and for undergraduates and postgraduates studying hospitality and tourism management and all relevant executive courses.This book examines the role of social and management skills, and does not just concentrate on procedural aspects. It explains both manual and computerized front office systems and also includes realistic exercises using examples from the hotel environment.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 FOOD AND BEVERAGE SERVICE Cousins, Lillicrap

 HOW TO BE A HOTEL RECEPTIONIST Matt Shiells-Jones

 PRINCIPLES OF HOTEL FRONT OFFICE OPERATIONS Huyton

 FRONT OFFICE OPERATIONS Colin Dix, Chris Baird

 THE BUSINESS OF HOTELS S. Medlik, Hadyn Ingram

 FIVE STAR SERVICE Michael Heppell