Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

FROM CHINESE TEACHERS TO US TEACHERS Xiao Liu

23-05-2014, 7:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 467.25 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4178307895
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 23-05-2014 07:34:15

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>39799, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>42113, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>77382, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>93872, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96732, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>39799, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>42113, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>77382, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>93872, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96732

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

From Chinese Teachers to US Teachers: Case Studies of Three Foreign-born Chinese Language Teacher Candidates

FROM CHINESE TEACHERS TO US TEACHERS Xiao Liu

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Xiao Liu
Language: English
Publisher: LAP LAMBERT Academic Publishing
Publication Date: 13 Jun 2013
Dimensions: 1.2 x 15 x 22.5 cm
Format: Paperback
Pages: 216
Condition: NEW
Product_ID: C659CD7258

 

 

There has been a relative paucity of research and theoretical investigations for foreign-born teacher candidates’ internship experiences outside of their country of origin. Particularly, how foreign-born teacher candidates learn and grow within the complex of a new social context has not been studied systematically. The qualitative case studies of three foreign- born Chinese language teacher candidates (CLTCs) aim to 1) identify the key influences that shape their internship experiences; 2) understand in what ways these influences have created resonances and contradictions for them; and 3) explore strategies CLTCs have adopted in order to navigate through the US education system. A sociocultural conceptual framework which highlights three domains of influences was created for single case and cross-case analysis. Findings revealed that key stakeholders exerted the most prominent influence on their experiences. CLTCs experienced most contradictions in interpreting the US education framework and managing classes. To navigate through their internship, CLTCs used a variety of strategies to strengthen classroom management, develop their teaching styles, and advocate for their programs.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.