|
Wgrany najnowsze FW 11.04.01 wersja DE
Router
1x WAN 1x LAN
lub IP CLIENT
Bramka VOIP niezablokowana
10 kont
2 porty telefoniczne RJ11
USB (karta sieciowa)
Wejście linii analogowej POTS lub ISDN
W komplecie zasilacz.
Pełna specyfikacja -> LINK
Urządzenie sprawne przetestowane.
Najistotniejsze parametry:
·Możliwość obsługi dwóch niezależnych telefonów analogowych, faksów lub automatycznych sekretarek
·Obsługa Voip do 10 kont SIP
·Port WAN (nie posiada w ogóle modemu ADSL)
FAQ – Fritz!Box -> LINK
Link do instrukcji FritzBox Fon
Link do instrukcji FritzBox Fon ATA
Kabelkologia –> link
SPECYFIKACJA
- centralka telefoniczna (PBX) dla telefonii stacjonarnej i internetowej
obsługa linii stacjonarnej w wersji analogowej
podłączone telefony mogą obsługiwać zarówno połączenia z linii stacjonarnej i voip`owej
- 2 porty analogowe - dla tradycyjnych aparatów telefonicznych
pozwalają nam zbudować dwie odrębne linie telefoniczne
- jednoczesna obsługa do 10 kont SIP
połączenia wychodzące i przychodzące możemy ustawić na jednym telefonie
- reguły dzwonienia dla rozmów wychodzących
pozwalają zdefiniować według jakich zasad ma być kierowany ruch dla połączeń wychodzących. Dzięki temu zaprogramujemy bramkę w sposób, w którym rozmowy będą kierowane zawsze poprzez operatora oferującego najtańsze lub bezpłatne połączenia.
- reguły dzwonienia dla rozmów przychodzących
pozwalają zdefiniować, które rozmowy przychodzące mają być przyjmowane lub przekierowywane na inny numer telefonu a które mają zostać odrzucane
- wewnętrzne przekierowanie rozmów
rozmowy mogą być dowolnie przekierowywane pomiędzy wewnętrzne porty analogowe
- zewnętrzne przekierowanie rozmów
rozmowy przychodzące mogą być przekierowywane na dowolny port wewnętrzny
(FON1 bądź FON2)
lub na dowolny zewnętrzny numer komórkowy lub stacjonarny
- wdzwanianie - call through
pozwala na korzystanie z naszych kont voip`owych i numeru stacjonarnego nawet gdy nie ma nas w domu. Wystarczy zadzwonić do FRITZ!Boxa na zdefiniowany w bramce numer telefonu, podać PIN i już możemy dzwonić poprzez naszych operatorów voip’owych.
- rozmowy konferencyjne 3-stronne
możemy zainicjować połączenie osobom trzecim
przydatne gdy operator nie oferuję numeru telefonu (Voipdiscount)
- połączenia między bramkami
połączenia bez udziału operatora VoIP
w przypadku braku internetu rozmowy automatycznie są kierowanie
przez linię stacjonarną PSTN
- rozbudowana książka telefoniczna
z możliwością tworzenia listy szybkiego wybierania
biling
jest możliwość wyłączenia dzwonków o zdefiniowanej przez nas porze.
Stan do wysyłki:
Włączony serwer DHCP; IP 192.16.178.1;
Lub awaryjne 192.168.178.254 (jeśli w trybie IP CLENT)
bez hasła;
Expertenansich aktivieren (Menu System/Ansicht) – bez tego menu jest w wersji uproszczonej.
W urządzeniu aktywny nr testowy z sieci happycall.pl po przetestowaniu proszę go usunąć.
Po przywróceniu do ustawień fabrycznych urządzenie pracuje w trybie IP CLIENT- na porcie WAN oczekuje podania sygnału z serwera z aktywnym DHCP. Logowanie następuje po IP jakie przydzieli zewnętrzny router. Jeśli utracimy kontrolę nad urządzeniem jedyna opcja przywrócenia do ustawień fabrycznych to wgranie pliku: fritz.box_fon_ata.04.01.recover-image.exe
Działa również jako IP Client. Aktywna jestbramka VOIP i AP WIFI. Internet dostarczamy z innego routera z włączonym serwerem DHCP kablem LAN. Do bramki w tym trybie logujemy się poprzez zewnętrzny router po IP jakie przydziela tenrouter.
Inny tryb pracy to router z aktywnym NAT. Internet dostarczamy kablem do portu WAN. (wtedy mamy również dostęp do MAC Clone). Urządzenia pobierają internet przez port LAN. Bramka VOIP aktywna w obydwu trybach pracy.
Licytujesz urządzenia, których nr fabryczne widnieją na fotografiach.
Real Foto
Kupujesz urządzenie, którego nr fabryczny widnieje na fotografii.
Skład oferowanego kompletu jest dokładnie opisany. Proszę nie sugerować się ilością przedmiotów widocznych na fotografiach.
|
Zobacz nasze pozostałe aukcje:
|
|
Strona "o mnie"Wszystkie aukcje
|
PaneleAllegro.pl
|
|
|
|