Z przyczyn osobistych sprzedaję nieoblatany, ale gotów do lotu model firmy Freewing: SU-35
https://www.youtube.com/watch?v=iW6mYDvGauQ
Pisałem o nim na forum modelarskim w wątku:
http://pfmrc.eu/index.php?/topic/46912-su-35-freewing-z-hobbykinga/
Niestety, nie udało mi się go oblatać a dziś dość pilnie potrzebuję gotówki.
Samolot i wszystko co potrzeba do lotu było kupione w HobbyKing:
model: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__30547__Sukhoi_SU_35_Twin_70mm_Super_Scale_EDF_Jet_w_Thrust_Vectoring_1080mm_ARF_EU_Warehouse_.html
silniki: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__46430__Dr_Mad_Thrust_2200kv_1600w_70mm_EDF_Inrunner_6S_version_29mm_EU_Warehouse_.html
regulatory: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__45877__HobbyKing_Red_Brick_100A_ESC_EU_Warehouse_.html
oświetlenie: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__42017__HobbyKing_Advanced_EDF_Jet_LED_Lighting_System_EU_Warehouse_.html
serwa: hextronic MG-14 14g/2.2/0,11 sec. Bez linku, bo wypadły z oferty HobbyKing, ale bardzo dobre, nigdy się na nich nie zawiodłem przy innych modelach.
Do tego są jeszcze dwa większe serwa sterujące dyszami. Trzeba też było dokupić trochę dodatkowej galanterii drobnej, ale to już drobiazgi. Ogólnie model przygotowany do startu kosztował około 1500 zł i tyle bym chciał z niego odzyskać, albo możliwie przybliżoną kwotę. Jestem otwarty na propozycje.
Samolot generalnie jest gotów do lotu. Można wsadzić dwa pakiety 4s 3300 lub podobnej wielkości, połączyć je w jeden pakiet 4s 6600 (dołączam taką przejściówkę), lub wsadzać pakiety 3s i łączyć do 6s (także taką przejściówkę mogę dołączyć na życzenie). Wyniki przeprowadzonych testów statycznych (sprawdzenie siły ciągu w salonie na podłodze :) ) wynika, że w jednym i drugim wariancie jest dość mocy, żeby spokojnie pofruwać. Mnie się nie udało. Najpierw nie było pogody, potem czasu, potem pogody, potem czasu, a że to pierwszy i jak dotąd jedyny EDF jaki posiadałem, to czekałem na warunki idealne i... nie doczekałem się. A dziś potrzebuję pieniędzy.
Model jest bardzo duży. Przechowywać go można na kilka sposobów: w całości, ma wtedy 1200x1500 mm, można demontować skrzydła, można też demontować stateczniki. Z racji wymiarów preferuję odbiór osobisty w Warszawie lub bliskiej okolicy, jednak nie ma problemu, żeby go wysłać w paczce gdzieś w Polskę. Z tym, że nie w oryginalnym pudle, tego już nie mam.