Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

FREE RIDE Robert Levine

22-05-2014, 11:44
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 147 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4175383880
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 5   
Koniec: 22-05-2014 11:16:55

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>79214, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>36289, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>73072, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>39391, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>38539, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>79214, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>36289, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>73072, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>39391, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>38539

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Free Ride: How the Internet Is Destroying the Culture Business and How the Culture Business Can Fight Back

FREE RIDE Robert Levine

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Robert Levine
Language: English
Publisher: Bodley Head
Publication Date: 4 Aug 2011
Dimensions: 16.2 x 3 x 24 cm
Format: Hardcover
Pages: 320
Condition: NEW
Product_ID: 1D479B1485

 

 

On the one hand information wants to be expensive because it's so valuable. The right information in the right place just changes your life. On the other hand, information wants to be free, because the cost of getting it out is getting lower and lower all the time. So you have these two fighting against each other.'So said the influential technologist Stewart Brand at a 1984 hacker convention. Not only did his words evolve into a media business mantra that has shaped the internet as we know it today but the conflict which he predicted has led to a revolution in the way that our culture is disseminated and consumed. Over the last decade the traditional media - newspapers, music, television, films and books - have been systematically ransacked by digital organisations. Every media business has had to contend with the growing consumer demand for free online content. As it is currently configured, both technically and legally, the Internet allows technology companies to reduce the price of content to zero by letting them build businesses with content copyrighted by others. It's a very effective way to draw an audience.MySpace attracted a user base larger than the population of most European countries, in part by letting its audience stream music, then sold itself to News Corporation for $580 million. But what are the consequences for cultural businesses? Is the result simply mayhem and inevitable cultural impoverishment? Free Ride is the essential guide to a global marketplace in transition: where we are, how we got here and what we have to do to avoid cultural meltdown.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 WHO OWNS THE FUTURE? Jaron Lanier

 TO SAVE EVERYTHING, CLICK HERE Evgeny Morozov

 APPETITE FOR SELF-DESTRUCTION Steve Knopper

 THE CULT OF THE AMATEUR Andrew Keen

 HOW TO FIX COPYRIGHT William Patry

 FROM GUTENBERG TO ZUCKERBERG John Naughton