#1 Składanie zamówień
Firma Słonex umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem serwisu aukcyjnego Allego.pl
#2 Godziny składania zamówień
Zamówienia można składać 24h na dobę.
#3 Podatek VAT
Ceny towarów znajdujących się w naszej ofercie podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT wysokości 23%.
#4 Dokument sprzedaży
Dokumentem sprzedaży towaru jest faktura VAT lub pagon fiskalny.
#5 Własność towaru do momentu zapłaty
Towar pozostaje własnością Sprzedającego do momentu zapłaty całej należności.
#6 Zdjęcia i opis techniczny
Zdjęcia produktu i jego opis techniczny oraz kolory zamieszone na aukcjach Allego.pl mogą się nieznacznie różnic od stanu faktycznego.
#7 Warunek realizacji zamówienia
Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie przez zamawiającego formularza: rodzaj towaru, rodzaj modyfikacji , określenie koloru, forma płatności pobranie/przelew, Dokument sprzedaży faktura/paragon.
#8 Potwierdzenie zamówienia
Każde zamówienie jest potwierdzone drogą elektroniczną. Ponadto firma Słonex kontaktuje się telefonicznie w przypadku zamówień wymagających wyjaśnień.
#9 Dostawa towaru
Dostawa towaru następuje w terminie 14dni roboczych (oprócz sobót i niedziel, dni wolnych od pracy) od daty wpływu środków na konto bankowe oraz prawidłowego wypełnienia formularza.
#10 Sposób dostawy
Sposób dostawy produktów: przesyłka kurierska, odbiór własny, dostawa Słonex.
#11 Dane wymagane od kupującego
Kupujący zobowiązany jest do podania nr telefonu, gdzie ma zostać dostarczony zakupiony towar oraz adresu e-mail, pod którymi można będzie możliwe potwierdzić zamówienie.
#12 Odbiór przesyłki
Odbierając przesyłkę od firmy kurierskiej nabywca zobowiązany jest do pisemnego potwierdzenia odbioru towaru, do sprawdzenia czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu, oraz czy zawartość jest zgodna z zamówieniem. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń podczas transportu należy sporządzić protokół reklamacji w obecności pracownika firmy kurierskiej.
Po rozpakowaniu przesyłki i stwierdzeniu jakichkolwiek uszkodzeń lub nieprawidłowości należy skontaktować się z osobą obsługującą sprzedaż internetową w firmie Słonex i obowiązkowo wykonać zdjęcia potwierdzające powstałe uszkodzenia lub nieprawidłowości i przesłać na adres [zasłonięte]@slonex.com lub pocztą.
#13 Informacja o wysyłce
W dniu wysłania paczki nabywca jest powiadomiony telefonicznie bądź przez e-mail o wysyłce.
#14 Stan sprzedawanego towaru
Towary dostępne w naszej ofercie wystawione w serwisie Allego.pl są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta.
#15 Dokumenty gwarancyjne
Dokumenty uprawniające do świadczeń gwarancyjnych jest faktura VAT oraz paragon fiskalny.
#16 Reklamacje
Reklamacje wymagają formy pisemnej na e-mail lub pocztą i są przez nas rozpatrywane w przeciągu 14 dni od daty zgłoszenia do firmy Słonex.
Kupujący nie ma prawa do odszkodowania z tytułu strat poniesionych pomimo uznania reklamacji.
#17 Zwrot towaru
Kupujący może dokonać zwrotu towaru do 10 dni roboczych na własny koszt bez podania powodu wyłącznie za zgodą sprzedającego przypadku, gdy towar:
- będzie w stanie nienaruszonym,
- nie będzie nosić znamion użytkowania
- będzie w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu
- posiada wszystkie części i akcesoria dołączone przez producenta
- będzie dołączona pełna dokumentacja i rachunek.
#18 Informacje końcowe
Wszelkie ewentualne spory wynikające z transakcji kupna sprzedaży będzie rozstrzygał Sąd działający w miejscu działalności sprzedającego.
Zastrzegamy sobie prawo do błędów w instrukcjach i opisach ze względu na pochodzenie asortymentu od wielu producentów.
Na życzenie klienta biurko może być przygotowane jako wolnostojące (oklejone z tyłu i miejsce płyty pilśniowej, wstawiana jest płyta konstrukcyjna odpłatnie.
Cena przesyłki na naszych aukcjach odnosi się do jednej sztuki danego produktu w wypadku zakupienia większej ilości cenny się sumują.
Reklamacje na uszkodzenia powstałe podczas transportu firmy kurierskiej uwzględniamy w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty doręczenia przesyłki.
W sytuacji stwierdzenia uszkodzenia, nie należy dokonywać montażu produktu.
Reklamację należy wysłać w formie pisemnej na adres e-mail: [zasłonięte]@slonex.com.