Foxit PhantomPDF Business idealny dla potrzeb przedsiębiorstw, umożliwia tworzenie plików PDF zgodnych ze standardami z setek typów plików do 3 razy szybciej niż przy użyciu innych narzędzi. Można stworzyć PDF bezpośrednio z Microsoft Word, PowerPoint i Excel. Wersja Business przynosi nam rozszerzenie korzyści w zakresie kontroli i wykorzystania systemu Microsoft Windows Server Active Directory do wszystkich dokumentów w formacje PDF, które pozwalają na kontrolowanie cech dokumentów i ich certyfikowanie.
Funkcje programu:
- zaawansowany tryb edycji PDF,
- wysoka kompresja przy tworzeniu PDF ze skanera,
- ochrona RMS - Microsoft Active Directory,
- certyfikat dokumentu,
- konwersja plików PDF do formatu tekstowego i obrazu,
- porównywanie dokumentów,
- dodawanie, edytowanie, usuwanie i zarządzanie tekstem oraz ścieżką obiektów,
- zmienianie rozmiaru, obracanie, wycinanie, kopiowanie, wklejanie grafik i obiektów graficznych,
- zarządzanie stronami dokumentu (kolejność, kadrowanie, obracanie, usuwanie stron),
- zmiana kolejności stron przez przeciąganie miniatury w panelu widoku pliku PDF,
- rozpoznawanie tekstu OCR,
- optymalizacja PDF,
- tworzenie i edycja formantów formularza (pola tekstowe, przyciski, listy rozwijane, pola wybory, przyciski opcji i pola podpisu cyfrowego),
- dodawanie, edytowanie, usuwanie i zarządzanie podpisami cyfrowymi do plików PDF,
- dodawanie, edytowanie, usuwanie i zarządzanie certyfikatami bezpieczeństwa i kontroli uprawnień do plików PDF.
- tworzenie standardowych plików PDF z praktycznie wszystkich aplikacji zainstalowanych na komputerze oraz z popularnych formatów graficznych,
- tworzenie standardów ISO PDF/A oraz osadzanie czcionek,
- tworzenie PDF prosto ze skanera, z pliku na dysku twardym, z wielu plików jednocześnie oraz z pustej strony,
- możliwość przeglądania wszystkich rodzajów PDF,
- sprawdzanie poprawnośni podpisu cyfrowego,
- dodawanie, edytowanie, usuwanie oraz zarządzanie hiperłączami i zakładkami w dokumentach,
- dodawanie, edytowanie, usuwanie oraz zarządzanie plikami graficznymi i innymi multimediami,
- dodawanie, zarządzanie, przeglądanie i nawigacja komentarzy w dokumencie,
- import/export komentarzy danych,
- organizowanie i zarządzanie biblioteką znaczków,
- wypełnianie formularzy i zapisywanie ich (w tym XFA),
- import/export danych formularza,
- obsługa JavaScript,
- dodawanie, edytowanie, usuwanie i zarządzanie hasłami ochrony plików PDF.