Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

FOUNDATIONS OF SERVICE LEVEL MANAGEMENT Sturm

22-05-2014, 23:31
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 190.05 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4177968808
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 22-05-2014 23:20:10

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>76591, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>89734, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12056, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>23174, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82101, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>76591, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>89734, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12056, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>23174, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82101

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Foundations of Service Level Management (Sams Professional)

FOUNDATIONS OF SERVICE LEVEL MANAGEMENT Sturm

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Rick Sturm, Wayne Morris
Language: English
Publisher: Sams
Publication Date: 5 April 2000
Dimensions: 15.2 x 2 x 22.9 cm
Format: Paperback
Pages: 288
Condition: NEW
Product_ID: A67BC17435

 

 

Foundations of Service Level Management provides detailed recommendations for creating a service level management strategy and establishing service level agreements. This book also shows IT managers and executives at third-party SLM companies how to deploy services more quickly, placing a premium on time to market and time to scale, become more service oriented, delivering guaranteed services through service-level agreements (SLAs), evolve from reactive network management to proactive service management, and reduce costs whenever possible by automating network and service management. Additional resources for this title can be found at: http://www.enterprisemanagement.com/IT_Mgmt_Solutions/

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 MEASURING ITIL: MEASURING, REPORTING AND MODELING

 SERVICE LEVEL AGREEMENTS J Desai

 METRICS FOR IT SERVICE MANAGEMENT: ITSM LIBRARY

 SERVICE MANAGEMENT FOR DUMMIES Hurwitz, Bloor

 KEY PERFORMANCE INDICATORS (KPI) David Parmenter

 HOW TO MEASURE ANYTHING Douglas Hubbard