Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

FOUNDATIONS OF CORPORATE SUCCESS John Kay

18-02-2014, 1:14
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 202.65 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 3898019093
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 3   
Koniec: 18-02-2014 01:21:01

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1995
Kondycja: bez śladów używania
Język: angielski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>73359, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28382, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85267, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82898, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>69869, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>73359, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28382, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85267, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82898, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>69869

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Foundations of Corporate Success: How Business Strategies Add Value

FOUNDATIONS OF CORPORATE SUCCESS John Kay

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: John Kay
Language: English
Publisher: Oxford Paperbacks
Publication Date: 20 April 1995
Dimensions: 23.4 x 15.4 x 2.4 cm
Format: Paperback
Pages: 432
Condition: NEW
Product_ID: A19DBD988X

 

 

How did BMW recover from the edge of bankruptcy to become on of Europe's strongest companies? Why did Saatchi and Saatchi's global strategy bring the company to its knees? Why has Philips's outstanding record in innovation not been translated into success in the market? What can be learnt from the marriage contract about the conduct of commercial negotiations? These are some of the questions addressed as John Kay asks 'What makes a business successful?' Drawing on his own business experience and on concepts in economics, legal theory, and sociology, the author presents a fresh approach to questions of business strategy. He rejects the military analogy which underpins much strategic thinking, in which success depends on size and share, on vision and leadership, on shifting patterns of mergers and alliances. John Kay argues that outstanding businesses derive their strength from a distinctive structure of relationships with employees, customers, and suppliers, and explains why continuity and stability in these relationships is essential for a flexible and co-operative response to change.By integrating organizational and financial perspectives on the performance of the firm, Kay not only gives insights into the creation of effective business strategies, but sheds light on the success - and failure - of national economies. As the single market develops, this book - full of insight and rigour, yet lively in style - is probably the most important European contribution to strategic thinking for many years. It will be vital reading for all who want to understand what distinguishes the successful company.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 OBLIQUITY John Kay

 UNDERSTANDING ORGANIZATIONS Charles Handy

 THE TRUTH ABOUT MARKETS John Kay

 STRATEGY FOR BUSINESS Mariana Mazzucato

 ESSENTIAL MATHEMATICS FOR ECONOMIC ANALYSIS

 THINKING STRATEGICALLY Avinash Dixit